Powered By Blogger

wtorek, 1 listopada 2011

` pozdrowienia z wyjebanemamlandi xDee.


Nie ide do nieba - mam lęk wysokości.

 
 A matka wie że ćpasz ?!



Taka mała, a już kocha. Taki duży, a nic nie rozumie. 


Teoretycznie to już koniec, ale praktycznie w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.



a gdyby obiecała dzielić z Tobą każdy sen? ♥



przy tobie powietrze pachnie truskawkami, wiatr czekoladą, a każda chmura przypomina serduszko.
 
 
uwielbiam luźne spodnie, trampki, rap, miętowe Winterfresh, nieprzyzwoite zachowanie, przekleństwa. no i gdzie mi tu wyjeżdżasz z 'księżniczką'? proszę Cię, pomyśl.



Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w dupie 
 
 
 
.
Powodujesz uśmiech na twarzy, światełka w oczach i ciepło w serduszku. ♥ 




- Ładnie wyglądasz. Kim dzisiaj jesteś?
- Sobą.
- Tak Ci najlepiej. 

 

 

 

 

 

-widzisz ? ! xd
-ale co ?
-szczęście ucieka
-to je goń ! 

 

Jestem tą dziewczyna, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach..



w sumie mi to wisi ,mogę skręcać długopisy ♥
 
 
 
siedząc na ' ich ' ławce w parku sięgała kolejnego papierosa z myślą , że przyjdzie i powie ' Skarbie , rzuć to . '
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz