Powered By Blogger

piątek, 25 listopada 2011

` L i f e . ♥

a ogół jestem szczęśliwa, bo generalnie nie mam powodów do smutku. Ale przychodzą takie dni kiedy wkurwia mnie wszystko, kiedy wraca cała moja przeszłość. Czuję się wtedy taka bezradna, bezsilna, mam ochotę płakać. Kładę się wtedy na łóżku, zakładam słuchawki i puszczam muzykę na full. Dokładnie wsłuchuję się w bit, analizuję każde słowo, każde zdanie, wczuwam się w to i ogarniam dany przekaz. Jestem wtedy głucha na wszystko wokół, na cały ten burdel, który mnie otacza.

nie oszukasz losu choć byś myślał, że masz sposób


Na chuj mi Romeo ? Nie jestem Julią , jestem sobą - chcę Ciebie . < 3. 

Mówimy, że nie jesteśmy przesądni, jednak gdy trafi nam się pozytywny i właściwy do sytuacji napis na Tymbarku, uparcie wierzymy, że się spełni .♥


- ejj ,dziś jest dzień frajera.
- dzisiaj są moje urodziny.
- nooo, przecież mówię. 




 Muzyka to moja siła ! To ona płynie w moich żyłach ! ♥♥♥


- która godzina ? - rano była 7 , policz sobie .


 gdzie są te czasy kiedy paluszki służyły za papierosy, czerwony sok stawał się winem, a proszek z zozoli narkotykiem?


Szpilki, bo sexowne. Nike, bo wygodne. Słowa, bo wieloznaczne. Czyny, bo znaczące. Miłość, bo uzależnia. Obojętność, bo bezpieczna... 


spojrzała na NIEGO i szeptem powiedziała ' Kocham Cię ', miała nadzieję, że nie usłyszy. ON odwrócił się, przytulił ją mocno i powiedział ' Ja Ciebie też ♥ '. 


 mała, wredna, bezczelna ale jakże zadowolona z siebie! ;)




Ty udajesz, że mnie nie widzisz. Ja udaje, że mam to w dupie. 

 To wszystko jest jakieś fantastycznie popierdolone.

 teraz czuję , że czegoś mi brak - tej małej dziewczynki sprzed kilku lat ..


 I to jeden z tych dni kiedy śpiewam przy lustrze do dezodorantu.♥


A ii wiecie Cooo . ?

Coraz bliżej święta , Coraz bliżej święta . ☻ 

 nananana . < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz