Powered By Blogger

piątek, 2 grudnia 2011

naprawimy to . ♥

O wiele bardziej wolę ten mój świat wymyślany przed snem, niż ten realny teraz.


Nawet nie wiesz ile razy brałam telefon, żeby do Ciebie napisać i za każdym razem odkładałam stwierdzając, że to przecież nie ma sensu...


tobą oddycham  , twoim zapachem się zaciągam . ♥ 


Z czasem przestanę jeść duże ilości czekolady , przestanę płakać, mówić do ściany i krzyczeć na książki.



ręce do góry!
- dobra, dobra! przyznaję się do miłości. kocham go! 
- jesteś aresztowana.

Chciałabym znów być dzieckiem. Wesołym, osmarkanym brzdącem, który dopiero co się uczy wiązać buty, wierzy w świętego Mikołaja i nie musi się na każdym kroku rozczarowywać. 

I tak to jest w życiu, że gdy się na coś czeka i po dłuższym czasie dostanie to się bardziej cieszy, niż gdyby się dostało od razu.


To codzienny schemat. Kiedy mówię o uczuciach, mówię że ich nie ma .

Była naiwna, jak mała dziewczynka, wierzyła, że słuchawki w uszach i muzyka, na full, zagłuszą jej myśli, wspomnienia, przegapione szanse, wyrzuty sumienia i całą resztę . . 

 -zapamiętaj mała nie warto dołować się smutnymi piosenkami włącz 'facet to świnia' i baw się na maxa ! :D


 Pij , pij , pij , pij aż do dna.. Niech Ci w bani gra , auć , sialalala. !
Mam dwie lewe nogi i ten stan błogi , nic nie trzyma się podłogi..




 a zwykłe ' co u ciebie ' od ciebie jest niezwykłe . ♥

  jak nie wiesz co powiedzieć to kup mi raffaello w końcu ono wyraża więcej niż 1000 słów . ^^ 


2 komentarze:

  1. Fajny blog.. ; )
    Polecam na niego wchodzić kiedy ma się doła xDD :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :**
    Zachęcam również do obserwowania :D

    OdpowiedzUsuń