Powered By Blogger

piątek, 9 grudnia 2011

Weekend !

chciałabym spojrzeć głęboko w Twoje oczy i odczytać dlaczego mi to robisz . ♥♥

Przyjdź w sobotę wieczorem. Jak jestem najebana, to nawet idiota jest dla mnie zajebisty


- ej, jak to jest mieć chłopaka? -
to tak jak nie mieć tylko że odwrotnie.

Otulona Kołderką, Przytulona Do Misia Wygląda Tak Słodko - To Tylko Pozory Bo Coś Innego Kryje Się W Środku ;]


Zabrakło ciebie , w każdej części mojego wnętrza, a najbardziej w sercu. 

W płaczu najśmieszniejsze jest to , że jedyna osoba , która mogłaby Ci pomóc , to ta przez którą płaczesz . ♥ 


-pijesz ? 
- nie kurwa, sprawdzam czy to woda.

Dwie dziewczyny. Tak różne a jednak podobne.
Bratnie dusze. Siostry od dawna. Łączy je szczerość, wieczorne spacery i rozmowy do późna.
Każda porażka zbliża je jeszcze bardziej są przy sobie zawszę i wszędzie.
Łączy je to co najważniejsze - uczucie wiecznej przyjaźni. 


Nie chodzi mi o to , żeby było świetnie, cudownie,i chuj wie jak jeszcze... Po prostu chcę, żeby choć raz było dobrze.

 -Dzień dobry, czy są prezerwatywy o smaku truskawkowym?
- Tak są.
- To poproszę paczkę. A bananowe są?
- Są.
- A wiśniowe?...
Facet stojący za nim, już zniecierpliwiony odzywa się: Panie, będziesz się pieprzyć, czy kompot robić? ;p

Halo? tu pralnia. - Dzień dobry, mogłaby pani wyprać moje życie w Perwoll Color Magic, bo tak jakoś ostatnio straciło kolor
 
Siedząc na lekcji historii , słyszę tylko opowiadania o wydarzeniach z czasu przeszłego . Po co mam uczyć się przeszłości ? Skoro nie zdążyłam opanować teraźniejszości , chociażby na ocenę dopuszczającą.

 
Powinien być dzień "Bez Makijażu". Świat ujrzałby zupełnie innych ludzi .


 

5 przykazań miłości : Pisz, dzwoń, kochaj, tęsknij i nie zdradzaj . Kapujesz ?

 - a ty co zakochałaś się?
 - eeee mamo skąd takie pytanie?
 - bo coś nie pyskujesz .


Dopóki nie poznałam Ciebie nie wiedziałam, że tak bardzo można chcieć o kogoś walczyć.

Nowe odcinki " Skazany na szkołę' od poniedziałku do piątku.. 

wyobraź sobie moment w swoim życiu, kiedy wszystkie Twoje marzenia się spełniają, wiesz to najwspanialszy momenty w Twoim życiu i miałbyś przeżywać to z jedną sobą. kto stałby obok Ciebie?

Uwolnić siebie od siebie o to chodzi w zasadzie, oszronionego ranka w gasnącym listopadzie.

G I T A A R R A . < 33

2 komentarze:

  1. Śmieszne te teksty niektóre. (:
    I zdjęcie z gitarą jest świetne, twoja twórczość? *:

    xx
    http://panammah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń