Powered By Blogger

sobota, 3 grudnia 2011

YeaH . !

jak upadnę to wstanę , ale wtedy to ty masz przejebane !

wytłumacz mi jak to robisz , że zaciągam się Tobą choć wcale nie pale . !
 
Z biegiem czasu na te same rzeczy patrzymy zupełnie inaczej . '' ♥

Kocham muzykę , bo wtedy słyszę to co chce słyszeć 
 



przez dziurkę od klucza podglądam jak bawi się szczęście. pije wódkę, pali cygara i śmieje się cynicznie ze wszystkich samotnych.


- mam już dość tego.

- czego? 

- tego, że nie widzisz jak bardzo Cię kocham.

- wzajemnie.

 

Może i moi przyjaciele gadają z delmą, uciekają przed małym głodem i oglądają bajki Disneya, ale za to ich kocham. <3

 

może nadszedł ten moment, aby usiąść na przeciwko siebie i przeprosić za wszystko? 

 

 szczerość może i boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz.

 

 - Kim chcesz zostać w przyszłości ?

- Jego żoną . ♥  

 

 

skaż mnie na wieczne szczęście nie będę żądała adwokata nie zamierzam się bronić.

 

leżę w łóżku i rozmawiam z sufitem , dlaczego ? wydaje mi się , że rozumie więcej niż podłoga .

 

najlepszym prezentem byłaby świadomość, że myślisz o mnie czasem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz