Powered By Blogger

poniedziałek, 19 grudnia 2011

`, Fuck . It's Monday ; /

Jak sie nie ma co się pragnie , to sie kradnie co popadnie 

„To niemożliwe...” -powiedział rozsądek. 
„To ryzykowne...” -powiedziało doświadczenie. 
„To bezsensowne...” -powiedziała duma.
„Mimo wszystko spróbuj.. ” -powiedziało serce.♥

 szanuj wspomnienia - one nie odchodzą tak, jak ludzie.

 Co u mnie? Jak zwykle. Coś się sypie, ktoś się kłóci, ktoś się czepia, ktoś przychodzi, ktoś odchodzi - ja zostaję.


To zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty mimo to wciąż Go kochasz, tylko, że tymi połamanymi częściami. ♥

Wszyscy szukają drugiej połówki, a mnie mama w całości urodziła

Jeżeli ktoś mi powie że , wie co czuje , to chyba spadnę z krzesła i zacznę płakać ze śmiechu .

Mam tyle Pytań , ale Najgorsze jest to , że na Żadne z Nich nie ma Odpowiedzi . 

I dlaczego w każdej smutnej piosence co najmniej parę linijek pasuje do niego? 

 Nie ważne jak byś się ubrała i jak pomalowała , zawsze znajdzie się ktoś kto będzie wyglądał lepiej i bez żadnych zahamowań skrytykuje Cie tak , że ledwo się podniesiesz.

Patrzę na twarz, przy której mogłabym się budzić każdego dnia, do końca życia, rozumiesz? Więc dlaczego oglądając twarz na fotografii wiem, że nigdy nie będzie mi to dane. Że nigdy nie zasnę i nie obudzę się przy tym człowieku. A jednak czekam. Tak. Podświadomie czekam. Nie ma we mnie już tej nadziei co dawniej, ale coś zostało, rozumiesz? Coś co każe mi czekać. Ale podkreśla, że raczej się nie doczekam.


Siedząc, na parapecie z kubkiem, gorącego kakao, szukam, powodów, aby przestać, Cię kochać. i powiem, Ci, że moja podświadomość, świeci, pustką, jak nigdy wcześniej.

Dlaczego? - pytanie na które zazwyczaj brak odpowiedzi.

Wystarczy, że na mnie patrzysz. To już doprowadza mnie do takiego stanu, że cały świat poza Tobą nie istnieje.♥  

 Pokaż mi gwiazdy na betonowym niebie..

 Pomyśl, kocham Cię bardziej niż wszystkie inne rzeczy na świecie razem wzięte, czy to nie wystarcza?

 - Chodź, musimy pielęgnować te durne marzenia ! 

gdy spotkałam Cię pierwszy raz, coś mnie tknęło. wiedziałam, że Cię polubię, ale nie sądziłam, że aż tak. ♥ 

Nie narzekaj na swoje życie, że nie masz wymarzonego domu czy samochodu. Bycie nieszczęśliwym znaczy coś innego. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz