Powered By Blogger

środa, 21 grudnia 2011

Ś n i e gg . : **

Kocham moje trampki i stare dżinsy. Gardzę mini i szpilkami

- cześć .
- siemka .
- pobawimy się ?.
- hm , a w co ?.
- w kocham Cię misiu ! <3
- a jak w to się bawi ?. O.o
- po prostu ...
podchodzisz , przytulasz i mówisz , że mnie kochasz . <3
- przytulanie , ok . ale dlaczego od razu mam cię kochać ?.
- a widzisz dzióbku , właśnie za to , że jestem.♥

 "rodzimy się by żyć , żyjemy by umierać"

  
lubię słuchać muzyki przez cały dzień. czasami kładę się spać dopiero rano, gdy inni się budzą. razem ze mną zasypia ostatni dźwięk.

 To są moje kredki i namaluję sobie nimi taki zamek z fosą i takiego księcia na białym rumaku, jakiego ja tylko będę chciała! I wszystko będzie moje! Bo to ja jestem Księżniczką.!`

Optymistką skarbie , to byłam wtedy kiedy mama mówiła że kupi mi lalkę a ja jej wierzyłam ; D

Ostatnio wszystkie dni wyglądają jak piątek trzynastego .

Może i nie jesteś idealny, może nie masz samych zalet i może nie jesteś wzorowym uczniem, ale masz w sobie to 'coś' które tak cholernie pokochałam.


 Jestem drugoplanowa, zabawka na pocieszenie, zainteresowany?


Mimo wszystko istnieją na świecie ludzie, dla których życie bez Ciebie byłoby całkiem żałosne. 
 
Bo jednak warto mieć marzenia ; ).
 

czasem mam taki dzień, że muszę cię zobaczyć.

Nie jest rozsądne długo kochać, kochać bez przerwy to czyste szaleństwo. Rozum nakazuje kochać tak długo, jak to jest przyjemnie. Oto miłosny racjonalizm: kochajmy się, dopóki mamy złudzenia, kiedy je stracimy, lepiej się rozstańmy. Gdy tylko ujrzymy przed sobą kogoś rzeczywistego, a nie kogoś, kogo sobie wyobrażamy, rozejdźmy się.

Jesli tego chcesz... mozesz miec wszystko co chcesz... ale marzenia i tak zostaną. ; 3

Według mojej mamy znam tylko 3 słowa. 'zara!', 'moment!' i 'później' . xdd . 

Młodość już taka jest, sama ustala granice wytrzymałości, nie pytając, czy ciało to zniesie. A ciało zawsze znosi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz