Powered By Blogger

niedziela, 11 grudnia 2011

W h y . ?

I tylko spróbuj klepnąć mnie w tyłek, a tak ci przypierdolę, że poczujesz wiosnę, albo od razu cztery pory roku.


czasami mam ochotę ubrać trampki i pójść daleko i mieć wszystko gdzieś.


- miej tę świadomość, że kocha cię całe 167 cm mnie.
- masz już 167 cm wzrostu?
- nie, mam 164, ale to tak na zapas.


pocałuj mnie w sylwestra o 23:59 i skończ o 00:01 . będzie to najlepiej zakończony i rozpoczęty rok w Moim życiu .


- Czemu tak klniesz?
- Zostałam komentatorką.
- Czego?
- Życia.

W życiu najczęstsze są dwie sytuacje: albo coś spieprzyłeś, albo ktoś kazał ci spieprzać

- Śpij już, Kochanie . 
- Nie mogę, Mamusiu .
- Co się stało ? 
- Dzisiaj jakiś Chłopczyk ukradł mi w piaskownicy foremkę . 
- Kupimy drugą .
- A serduszko drugie ? też kupisz, mamusiu ? ♥ 

Chodź ! Na chwile, na sekundę, na minute, na godzinę, na dzień, na miesiąc, na rok.. chodź na zawsze.. 


Jeżeli przyjaźń ma się ograniczać do wysłania życzeń na urodziny i święta to ja dziękuję za taką przyjaźń

dlaczego mnie uderzyłaś? -Bo w heyah dostajesz za nic. xd


nie mam siły już nawet płakać, kolejny raz zawiodłam się na kimś, na kim cholernie mi zależało .
 
daje sobie spokój, mija tydzień, miesiąc, powoli wszystko wraca do rzeczywistości, a potem On się odzywa i od nowa jebie mi cały świat` < 3

Wiesz co boli najbardziej? To, że ludzie to egoiści. Pieprzeni materialiści. Liczą się tylko pieniądze i wygląd. A może warto się na chwilę zatrzymać? Pomyśleć kto przez nas cierpi? Może uda się jeszcze to naprawić? Bo warto.

`, Mojee serce bije zupełniee bez sensu !. 

Na dnie puszki już nic nie zostało, w paczce ostatni papieros, w uszach echo trzasku drzwi. Czas zacząć sobie radzić, nie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz