Powered By Blogger

sobota, 17 grudnia 2011

Wrr . : )

Idź do domu. Napij się, wyśpij, jutro wstań. I rób wszystko od nowa, tylko lepiej.

Zasypiam z nadzieją na lepsze jutro .. 
A ja z nadzieją , że gdy się obudzę za oknem będzie biało . ! 

już mam dość pogoni za szczęściem A może by tak zamienić się rolami ? Niech szczęście znajdzie mnie. 


Uwielbiam dyskretnie obserwować Cię na przerwach w szkole , ale jeszcze lepszą rzeczą jest wiedzieć, że Ty też obserwujesz mnie  

- Myślisz czasem o nim?
- Czasem o nim nie myślę.. ♥

''Gorące w ustach słońce''

 

'wiesz nie jestem idealna, nie mam pięknych włosów, za ładna tez nie jestem, nie noszę drogich ciuchów, ale przynajmniej jestem sobą, bo wiesz w teatrze grać może każdy .'

Teraz wiem, że te jednakowe cyfry w godzinie to twoja wina. ♥ 

  Po każdym EX - przychodzi NEXT .

 

Brzuchu, to są motylki . Motylki, to jest brzuch . Od dziś będziecie ze sobą współpracować . <3   

 

- A chrzanię to , szczęście nie zapukało do mnie więc ja idę zapukać do niego ! - a co zrobisz , jeśli nie otworzy ?? - Jak to co ?? Wyważę drzwi ! xD 

 

Dedykuję mój zajebisty, środkowy palec wszystkim pseudo przyjaciółkom. 

 

 - ejj Skarbie , napijemy się whisky z lodem ? 

- ale ty nie masz ani whisky ani lodu .

- to co. ale mam cole i śnieg na parapecie. ^^ 

 

 panie boże . bardzo cię proszę o sen . daj mi sen , w którym będę szczęśliwa . nie musi być długi . byle szczęśliwy . amen 

 

 nie pozwól by hałas cudzych opinii Cię zagłuszył .

 

 

Bransoletkę, którą dostałam kiedyś od ciebie, wciąż noszę na ręce <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz