sobota, 27 października 2012

M a c i e j e e e e e e e k . < 3

Chciałabym zatrzymać czas , kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz ♥

 Miłość jest jak wiatr... nie widzisz jej, lecz czujesz...<3

  " Kocham Cię tak, że ja pierdolę, kurwa i chuj. " ♥

" Wierze całkowicie, że nigdy nie przyjdzie pora na rozstanie. " ♥

„Co to znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu”  

 Lubię, jak uświadamiasz mi że jestem tylko twoja


 Kocham cię tak, jak jeszcze nikogo na świecie nie kochałam. Jesteś dla mnie wszystkim. Wiem, brzmi to banalnie, ale proszę, zrozum potrzebuje Cię nie tylko od wielkiego święta lecz na co dzień. Pozwól mi pokazać Tobie jak silne i szczere jest moje uczucie. <3

 W życiu jest taka chwila, kiedy zapominasz o wszystkim i czujesz tylko miłość do niego...


Mowa ciała jest dla mnie najmilszym przekazem .

 Pamiętaj , że takie rzeczy jak masa czy wiek nie mogą stanąć na drodze miłość

 Zacznijmy od tego, że Cię kocham, zakończmy na tym, że nie przestanę

 jedno imie , jedna osoba a tyle szczęście . <3

piątek, 19 października 2012

Lepiej być nieszczęśliwą samotnie, niż nieszczęśliwą z kimś innym.

 Gasną światła, leżąc w łóżku wkładam słuchawki do uszu, po policzku zaczynają cieknąć łzy, wracają wspomnienia i dzielna dziewczyna zamienia się w pył. Znajome?

Siadam , wyciągam szluga , biorę bucha za tych , którym już nie ufam .

Z kolejnym dniem, kolejny rozdział, nikt z Was tak do końca mnie nie poznał. Mam pierdolone smutki i chwile radości. Nie wracam do wspomnień, nie wracam do przeszłości. Mam swoje cele i do nich właśnie dążę. Odejść z godnością to mój obowiązek. To może stać się zaraz, choć sobie tego nie wróżę. Wie to tylko ten, który siedzi tam na górze.


 Dałam mu tych parę chwil, by dziś cierpieć te parę miesięcy. 

  Bronię się przed tym uczuciem, ale On i tak jest w każdym śnie. 

 Znasz to uczucie, gdy przebywasz w tłumnie a jednak czujesz się samotna? Otóż, ja mam tak bardzo często.

no dalej, zabaw się jeszcze moimi uczuciami bo to przecież takie, kurwa, zabawne!

  Moją bajkę napisał psychopata, w dodatku chyba najebany . 

 Ty uwielbiasz mnie ranić, i to chyba nie jest spoko.

DObra , pomuliłaś Dorotka ? nie ma najgorzej ? to teraz idż sobie bo muszę osłodzić tą notkę moją miłością . :>





Kocham Cię najmocniej na świecie i jeżeli ktoś to zepsuje rozpierdolę mu głowę.
 
Uwielbiam ten moment, kiedy pochylasz się nade mną i szepczesz do ucha jak bardzo mnie kochasz ♥
 Bo jeśli ja chcę i Ty chcesz, to co nas obchodzi reszta?

Znalazłam usta, których kształt kocham, gdy się śmieją

  Jeśli chłopak zatrzymuje gre tylko po to, by Ci odpisać, wyjdź za niego ♥

Oni mogą żyć, ale tylko razem nie rozdzielaj ich, nie odzieraj z marzeń .

Zauroczyłeś mnie wizją szczęścia, napoiłeś marzeniem
 
 
I gdy jest już wreszcie przy tobie, chociaż jesteś zupełnie naga, chcesz - dla niego - rozebrać się jeszcze bardziej. 

 istnieje na świecie tylko jeden człowiek, którego naprawdę pokochasz, reszta to tylko zauroczenia i życiowe błędy. 

 Nie moja wina że myślę o nim rano , w południe , wieczorem , praktycznie zawsze . ♥
 

wtorek, 16 października 2012

KOCHAM CIĘ MACIEEEK . ♥

Pokazał jej jak smakuje tęcza. 

  bo źródło miłości to Ty.

 Prawdziwy ideał istnieje wtedy, kiedy prawdziwie się zakochasz. 

 Właśnie z Tobą chcę osiągnąć to , czego inni nie mogą.

Uśmiech jest jak okno . Jeśli pojawia się na twarzy , pokazuje , że serce jest w domu . <3

 “Wiesz czemu zima jest piękna? Prowokuje przytulanie.”

 *½ ♥ +½ ♥ = ♥*

  `wywracasz mój świat do góry nogami`

 Wiesz jest ktoś kto o Tobie myśli codziennie. Jakieś 52149 razy na sekundę. Ktoś kto wstając rano przypomina sobie najlepsze chwile spędzone z Tobą w szkole. Ktoś kto idzie do szkoły z nadzieja, że dziś będzie jeszcze lepiej. Ktoś kto rozgląda się czy przypadkiem los nie chciał żeby ta osoba Cię spotkała.Tu i teraz. Jest ktoś kto rozgląda sie na przerwach za Tobą , i na lekcjach modli sie żebyś usiadł jak najbliżej niej. Ktoś kto wchodząc na GG pierwsze patrzy czy jesteś dostępny. Ktoś kto sprawdza 1000 razy dziennie telefon, czy czasem nie napisałeś. Jest ktoś kto słucha na okrągło Twojej ulubionej piosenki.Ktoś kto ogląda Twoje zdjęcia na facebook'u 1000000 razy . Bo jeden raz to za mało. Jest ktoś kto idąc spać myśli czy może być lepiej , niż jest. Bo jest tak zajebiście szczęśliwy  ♥

 księżniczka ze słuchawkami w uszach.. Zawsze pogrążona w swoim świecie rapu !

sobota, 13 października 2012

Patrzę w Jego oczy i wiem, że tak naprawdę mam już wszystko. ♥

- Czemu Taka Jesteś?
- Jaka?
- Udajesz twardą i szczęśliwą ale naprawdę nie dajesz sobie rady i płaczesz.
- Bo nauczyłam się że bycie sobą to za mało ..

I nie mów mi, co jest słuszne. Wystarczająco długo nad tym myślę, zanim usnę.

Kobieta ma zawsze ostatnie słowo w kłótniach małżeńskich, ponieważ słówko, jakie mężczyzna wypowie później, staje się początkiem nowej sprzeczki 

  żyję umierając ...

tak wiele rąk na świecie a ja chcę trzymać tylko twoją

-lubisz go.. lubisz, lubisz. -zwariowałaś?! skąd w ogóle taki pomysł? -o patrz, idzie! -O BOŻE GDZIE?!


więc mimo wszystko uwielbiam z Tobą rozmawiać, uwielbiam uśmiechać się do monitora jak głupia, kiedy piszesz coś zabawnego, pomimo że Ty tego nie widzisz. wiesz, to chyba znak, że cholernie mi się podobasz 

Moje jedyne oparcie , moje prywatne wsparcie to Ty . !

  Chodź pogadamy. Pogadamy o tym co może być, udając że tego co było, nie pamiętamy.

 Nie jest dobrze, nigdy nie będzie. 

 Nie ważne co rozum mówi, ważne co serce czuje.

nie chcę mi się spać, stać, chlać, siedzieć, leżeć, być, śnic, nie chcę dłużej tak żyć. chcę być przy tobie, być dla ciebie wszystkim i dawać wszystko, chcę zawsze być blisko. czy wymagam wiele? zbyt wiele? 
Marzymy o ideałach, a zakochujemy się w idiotach.
 I Z KAŻDYM NOWYM DNIEM POWTARZAM , JUŻ GO NIE KOCHAM , JEST NIKIM A ŻE CHUJ Z TEGO WYCHODZI TO JUŻ INNA SPRAWA