Powered By Blogger

sobota, 13 października 2012

Patrzę w Jego oczy i wiem, że tak naprawdę mam już wszystko. ♥

- Czemu Taka Jesteś?
- Jaka?
- Udajesz twardą i szczęśliwą ale naprawdę nie dajesz sobie rady i płaczesz.
- Bo nauczyłam się że bycie sobą to za mało ..

I nie mów mi, co jest słuszne. Wystarczająco długo nad tym myślę, zanim usnę.

Kobieta ma zawsze ostatnie słowo w kłótniach małżeńskich, ponieważ słówko, jakie mężczyzna wypowie później, staje się początkiem nowej sprzeczki 

  żyję umierając ...

tak wiele rąk na świecie a ja chcę trzymać tylko twoją

-lubisz go.. lubisz, lubisz. -zwariowałaś?! skąd w ogóle taki pomysł? -o patrz, idzie! -O BOŻE GDZIE?!


więc mimo wszystko uwielbiam z Tobą rozmawiać, uwielbiam uśmiechać się do monitora jak głupia, kiedy piszesz coś zabawnego, pomimo że Ty tego nie widzisz. wiesz, to chyba znak, że cholernie mi się podobasz 

Moje jedyne oparcie , moje prywatne wsparcie to Ty . !

  Chodź pogadamy. Pogadamy o tym co może być, udając że tego co było, nie pamiętamy.

 Nie jest dobrze, nigdy nie będzie. 

 Nie ważne co rozum mówi, ważne co serce czuje.

nie chcę mi się spać, stać, chlać, siedzieć, leżeć, być, śnic, nie chcę dłużej tak żyć. chcę być przy tobie, być dla ciebie wszystkim i dawać wszystko, chcę zawsze być blisko. czy wymagam wiele? zbyt wiele? 
Marzymy o ideałach, a zakochujemy się w idiotach.
 I Z KAŻDYM NOWYM DNIEM POWTARZAM , JUŻ GO NIE KOCHAM , JEST NIKIM A ŻE CHUJ Z TEGO WYCHODZI TO JUŻ INNA SPRAWA  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz