Powered By Blogger

poniedziałek, 24 września 2012

jestem w stanie oddać za niego cały świat .

Dzień dobry. Nie spałam spokojnie, mimo Twoich życzeń na dobranoc. Długo nie mogłam zasnąć, bo wyobraź sobie - myślałam o Tobie. Wyobrażałam sobie, że ciepła kołdra, otulająca me ciało, to Twoje szerokie ramiona, a szum drzew zza okna, to Twój spokojny szept.

  Totalny burdel w sercu, gdy myśli kłócą się z uczuciami
 
  Chciałabym się zabić i zobaczyć czy ten inny świat istnieje




 widzę cię . kiedy zamykasz oczy próbujesz zasnąć . często w nocy zdarza ci się coś usłyszeć mały dźwięk , stuknięcie , cichy trzask . Cokolwiek . Idziesz do łazienki i czujesz strach patrząc na lustro . Wracając szybkim korkiem kładziesz się do łóżka. Boisz się spojrzeć w okno , boisz się że coś będzie stało koło drzwi . Okrywasz się kołdrą . Kolejny raz wyobraźnia robi sobie z Ciebie jaja ? Czujesz czyjąś obecność . Mówisz sobie że to tylko wyobraźnia . Obserwuje Cię . Stoję koło Ciebie i przyglądam się . Nie zauważysz mnie , nie dotkniesz mnie . Możesz jedynie poczuć , poczuć ten lęk. Bez Ciebie ja nie istnieje . Twój strach to moje życie

 Początki trudne lecz bez przerwy staramy się , tysiące kłótni i dzięki Tobie jestem tu wiesz 
 
- Co ma wspólnego skok na bangi i seks..? - W obu przypadkach jak pęknie guma masz przejebane..!

żadna miłość nie ma szczęśliwego zakończenia... bo prawdziwe uczucie nigdy się nie kończy. 

Pomimo wszystkich przeciwności śmiać się losowi w twarz

Jesteś moją pierwszą i ostaniom myślą każdego dnia , miśku .

- Co robisz Mała..?
- Leże..
- Sama..?
- Nie kurwa z całą wioską Smerfów.. 
 
  - ale ty jesteś brzydki. - a ty pijana. - ale ja wytrzeźwieje.
 
Jesteś moim dopełnieniem. drugą rękawiczką i butem do pary. Jesteś częścią mojego życia. 
 
 
 
To chyba normalne, że czasami chciałabym usłyszeć ciche, ciemne, drżące "tęskniłem, tak cholernie tęskniłem"... 
 
  
chciałabym spotkać kogoś, kto byłby warty mojej miłości. kto by mnie szanował, kochał całym sercem, był zawsze wtedy, kiedy bym go potrzebowała... ale gdziee nie ma takiego .  
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz