Powered By Blogger

sobota, 27 października 2012

M a c i e j e e e e e e e k . < 3

Chciałabym zatrzymać czas , kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz ♥

 Miłość jest jak wiatr... nie widzisz jej, lecz czujesz...<3

  " Kocham Cię tak, że ja pierdolę, kurwa i chuj. " ♥

" Wierze całkowicie, że nigdy nie przyjdzie pora na rozstanie. " ♥

„Co to znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu”  

 Lubię, jak uświadamiasz mi że jestem tylko twoja


 Kocham cię tak, jak jeszcze nikogo na świecie nie kochałam. Jesteś dla mnie wszystkim. Wiem, brzmi to banalnie, ale proszę, zrozum potrzebuje Cię nie tylko od wielkiego święta lecz na co dzień. Pozwól mi pokazać Tobie jak silne i szczere jest moje uczucie. <3

 W życiu jest taka chwila, kiedy zapominasz o wszystkim i czujesz tylko miłość do niego...


Mowa ciała jest dla mnie najmilszym przekazem .

 Pamiętaj , że takie rzeczy jak masa czy wiek nie mogą stanąć na drodze miłość

 Zacznijmy od tego, że Cię kocham, zakończmy na tym, że nie przestanę

 jedno imie , jedna osoba a tyle szczęście . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz