Powered By Blogger

środa, 7 listopada 2012

kocham go za całokształt, nie za to, czy tamto

Dodaję bo potem mnie ściga Dorota , że zapomniałam itp. Sapie i tyle wredna SZCZOTA <3 
a napisz mi coś o słodkościach , to będę u Ciebie szybciej niż myślisz młoda . Kocham Cię , tęsknie AMEN 


Up­rzej­me spoj­rze­nie i uśmiech znaczą często więcej, niż uda­na rozmowa.

Istnieje na świecie tylko jeden człowiek, którego naprawdę pokochasz, reszta to tylko zauroczenia i życiowe błędy. 

 Jeśli kochasz to walcz. Bez względu na to, jak jest trudno.

  -Kochanie.. -Tak?- Zatrzymała się i odwróciła. -Nic takiego- odpowiedział- Chciałem tylko jeszcze raz na Ciebie spojrzeć. ;*

gleam of hope . ; 3



Każdy z nas ma osobę, w którą mógłby wpatrywać się bez opamiętania. 


 Dziewczyna która wybacza błędy chłopakowi nie jest głupia czy łatwowierna. Ona po prostu cały czas kocha i ma nadzieję że ten idiota zmieni się dla niej 

  jesteś już mój , jestem już Twoja . weeź się w to wczuj : - *

 Wystarczy zatrzymać się na minutę i uśmiechnąć.

  Prawie każdy z nas chciałbym wrócić do dzieciństwa

  Lepszy świat jest w Twoich ramionach.

Wszystko ma swoje priorytety, niestety. Wszystko ma swoje wady zalety

  , miłość każdego dnia ,wierność każdej nocy,zaufanie przez całe życie... ' 

  Winię Disney'a za moje wysokie oczekiwania względem mężczyzn.

  Gotowa była oddać mu swoją ostatnią paczkę ulubionych żelek. Bo miłość wymaga poświęceń. 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz