Powered By Blogger

sobota, 10 listopada 2012

Kochanie , jubiler był już zamknięty . Kupiłem ci jogurt .

Bądź Moim Powietrzem , Porannej Kawy Łykiem I Chłodnym Ust Dotykiem . Drżeniem I Serce Biciem 

 Jestem leniwa z natury a z naturą trzeba żyć w zgodzie ! 

  Czas pokazał mi komu warto ufać i kogo najlepiej jest mieć w dupie

  Wtulając się nawzajem w swoje ramiona... czuć ciepło i bezpieczeństwo... i trwać tak w muzyce serc.

  Przyjaźń jest najważniejsza, bez niej nie ma reszty.

jest cudownie, mimo tego wszystkiego co się dzieje wokół, ważne jest to że mamy siebie tylko dla siebie.


Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem odmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły. Wyciągnie Cie z tego bagna w którym zatapiałeś się od dłuższego już czasu i poprowadzi nową drogą. Co
ważniejsze - będzie szedł zaraz obok Ciebie. 

 Szczęśliwy nie jest ten kto ma wszystko , szczęśliwy jest ten kto potrafi docenić to co ma .

'Spójrz na świat z moich oczu, będziesz chciał je zamknąć...' 

A ciemność tylko z Tobą smakuje tak słodko

  - Co u Ciebie słychać? - Bicie Twojego serca

 Teoretycznie jestem przeciwko fizycznej agresji.Ale gdy spotkam Ciebie z tą laską mogę diametralnie zmienić zdanie.!

-Przez niego mam objawy dziwnej choroby. Robi mi się gorąco, miękną mi kolana, w głowie mam pustkę. Nie wiesz co to?
-Wiem. Jesteś chora na miłość.
 
 Może jeszcze kiedyś spojrzysz na
 mnie tak, jak dawniej


Idiota, debil, frajer, kretyn, dupek, dzieciak, osioł, matoł, gamoń, palant, tuman, tępak, imbecyl, ciołek ALE MÓJ ♥

Ja wciąż się pilnuję, to moja zasada,
bo wiem, że przez kłótnię ciężko jest się dogadać.
Tak biegnąc nim przestanie mi serce bić,
nie wiem kim będę, ale wiem kim nie chcę być. ! 


Jeżeli facet Cię olewa kup sobie kilogram czekolady, po wyżywaj się na Nim w myślach, stwórz sobie tarczę do lotek z Jego zdjęciem, a potem bądź tak piękna i dumna, by żałował połowę życia.

Uwielbiam ją gdy jest i jej nie ma. Gdy śmieje się i płacze. Gdy oglądamy film albo coś gotujemy. Kocham gdy gadamy, jemy, śpiewamy, wygłupiamy się albo nie robimy nic. Cieszę się widząc uśmiech na jej twarzy, a każdy jej problem jest też moim. Jest częścią mojego życia, wszystkich moich dni. Uwielbiam to że nie umiemy dogadać się na zakupach, ale jeśli na coś narzekamy to zgodnie. Kocham nasze wszystko. Kocham nas. Kocham ją jak siostrę którą pomimo braku więzi krwi jest i zawsze będzie.

Dla wszystkich mogłam być brzydka , głupia , niepoważna , dziecina , arogancka , bezczelna , zakłamana , chamska , agresywna , beznadzieja . Tylko dla Ciebie chciałam być tą najlepszą , idealną .

Miłość nie dla wszystkich, ale istnieje
I want be with you! And only with you!




Kiedyś Ci pokaże jak jest w moim świecie : 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz