Powered By Blogger

poniedziałek, 26 listopada 2012

Po prostu bądź.

Nienawidzę słów „inni mają gorzej”,bo każdy choć raz w życiu przeżywał swój własny świata koniec ...

 Może i papierosy nie smaczne, fajne, ani nawet nie wyglądają ładnie. Ale jakież to przyjemne uczucie, kiedy dym wypełnia Ci płuca, by po chwili uniemożliwić dojście tlenu do mózgu. I mimo, ze wiesz jakie to niesie za sobą konsekwencje palisz, gdyż uwielbiasz to uczucie. Jesteś dla mnie czymś w rodzaju papierosa. 

chciałam Ci tylko powiedzieć że jak kiedyś Cię przytulę to już nigdy Cię nie wypuszczę. po prostu Cię w sobie zamknę. ♥


nocą słyszę myśli tak starannie tłumione za dnia  

 Gdy nie pisze do mnie tak bardzo mi tego brakuje i strasznie za nim tęsknie

 Nadzieja to promień słońca . Staramy się go ujrzeć ale jego światło jest tak silne ,że nie udaje nam się go ujrzeć. 

Godziny, minuty, sekundy, każdą chwilę chce spędzić z Tobą. 

 To właśnie On sprawia, że każde słowo zyskuje nowe znaczenie. Sprawia, że sny stają się piękniejsze, bo jest ich głównym bohaterem. ; * 

 mam kilku ludzi , im oddam wszystko bo wiesz , oni są warci o wiele wiecej niż jakieś złoto. 

 Są miejsca gdzie chodzi się tylko by spotkać go powtórnie

 Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem.

Nie ma miłości, trzeba robić melanż.

 

Patrzę na niektóre osoby i zastanawiam się jak można być tak żałosnym.

 Czy Ty wiesz co jest najpiękniejsze . ? . Przeczytaj drugie słowo .

  Im dłużej pozwala się kobiecie tęsknić, tym bardziej rośnie miłość

 . . . niektórym ludziom aż chce się przyjebać za to, że oddychają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz