Powered By Blogger

czwartek, 29 listopada 2012

Chodź, pokażę Tobie świat w moich barwach, tam gdzie wiatr unosi nas nad obłoki i te miasta

- Gdybym umarła . . przyszedłbyś na pogrzeb ?
- Nie.
- Aha , szkoda .
- Kochanie . .
- Co ?
- Ja leżałbym obok Ciebie . 

  I teraz tylko od Ciebie zależy, czy zatrzymasz mnie przy sobie
  Dziękuję za każdy uśmiech, za każde słowo, dowcip, spojrzenie, dotyk, szept, obecność.

Gdy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj, dziś.


  Dziś umarłam. Nikt nie przejął się moją śmiercią

 Nieważne ile masz zaw­sze chcesz mieć więcej
 
na ogół jestem miła, pogodna, sympatyczna, przyjacielska. Ale, przychodzą takie dni, że bez kija człowieku nie podchodź.

 Twoje blizny są Twoją siłą. 

 Jeśli Cię boli, gdy się z kimś kłócisz, to znaczy, że naprawdę Ci zależy.

  - Musimy porozmawiać.Chcę powiedzieć Ci coś ważnego... - Wiem.Ja Ciebie też ♡

 -Ale ty jesteś zajebista-Ktoś musi

Najpiękniejsza rzecz na świecie to znaczyć dla kogoś wszystko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz