Powered By Blogger

piątek, 7 grudnia 2012

MÓW W PROST NIE ZA PLECAMI

Bo przy tobie mogę być sobą 

  I niby wszystko jest w porządku, niby zasypiam i niby się nie przejmuje...

  - odpisał? - nie. - może święta ma? - ta, pod monopolowym.

zamiast mówić "uśmiechnij się" ... Daj mi powód do uśmiechu 



Są ludzie, młotki, parapety i szczotki. W dupie mam puste idiotki :/
I żeby było jasne !
Nie obchodzi mnie to czy mnie lubisz !
Nie podążaj za mną, bo z czasem się zgubisz

 lubię gdy jesteś obok mnie tak po prostu

 Nie mów mi 'kochanie'. Kochanie mówi się do każdego. Ty mów mi po imieniu i będę wiedziała, że jestem Twoja

Trzeba umieć czekać. Wszystko w swoim czasie, nie?

jesteś tym czego potrzebuję : 3

  może i wyglądam spokojnie, ale w głowie zabiłam już tysiące razy.

Co z tego, że ze mna siedzisz na przerwach jak i tak traktujesz mnie jak powietrze 

MAM CUDOWNEGO CHŁOPAKA <3 

 -Kochasz ją?
-Tak.
-To jej to powiedz!
-Nie wiem jak...
-Normalnie.
-Mogę poćwiczyć na tobie?
-Okey
-Kocham cię
-Teraz jej to powiedz.
-Powiedziałem

 “Czasami nie chodzi o to, aby się zmieniło na lepsze. Najczęściej chodzi o to, aby zmieniło się cokolwiek.”

 Słyszałam, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?

Gdybym mogła podarować Ci tylko jedną rzecz tego świata, chciałabym Ci dać umiejętność patrzenia moimi oczami. Wtedy zauważyłbyś jak ważny dla mnie jesteś


Gdzie się podziały spadające gwiazdy

 naucz się zatrzymywać łzy w połowie twarzy, tak by nie dotknęły uśmiechu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz