Powered By Blogger

czwartek, 20 grudnia 2012

Tłumiący uczucia, bez duszy, bez serca.

a ty wykup sobie funpack hd i przyklej go na morde .

  i nawet jeśli obrażam się na Ciebie tysiąc pięćset razy na minutę to wiedz, że nie zamienię Cię na nikogo innego

Mam cholerną ochotę Cię przytulić. Tutaj, teraz, zaraz, już.

czekanie, to najbardziej żałosne uczucie


Widzisz to , żyj z tym i spróbuj zostać tą samą osobą 

  Kłótnie zniszczyły wiele relacji na mej drodze, ale cóż wiem co myślę, nie na wszystko się zgodzę.

 Masz osiemnaście lat i wydaje Ci się, że jesteś dorosły. Właśnie - wydaje Ci się

 W mojej głowie ten czas płynie wolniej Bo jest parę spraw, których, brat, nie zapomnę.

Jeżeli jestem dostępna, to nie dlatego, żeby świeciło się żółte słoneczko, tylko dlatego, żebyś wreszcie napisał.

  Raczej należysz do ludzi, których nie pojmę za żadną cholerę. 

  Zwykły szary dzień ludzie kolorują wódką, grosze brutto, rzeczywistość mamy smutną .. 

Gdy przytulił mnie po raz pierwszy, oprócz motylków w Brzuchu czułam, to bezpieczeństwo którego tak mi Brakowało.

 Sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To takie banalne. Banalny uśmiech, banalne słowa, banalne gesty, które dają niebanalną radość.
 
Doceniaj swoje życie każdego dnia , bo nawet nie wiesz ile osób takie szansy nie dostało

Jestem duże dziecko, co się krępuje powiedzieć tak prosto w oczy, co naprawdę czuje.


KOCHAM CIĘ DO SZALEŃSTWA <3

myślami przytulałam Cię tysiące razy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz