Powered By Blogger

piątek, 21 grudnia 2012

nieśmiertelność < 3

Choć nie ma Cię często wiem, że jesteś tylko dla mnie.

 Im dłużej o to walczysz, tym bardziej staje się to dla ciebie cenne 

 pierdol to . nie bądź dziewczyną , która potrzebuje mężczyzn . bądź dziewczyną , której potrzebują mężczyźni

-Powinieneś dopłacać.
- Za co ?
- Za twarz .
- Haha, za twarz to oni mi płacą!
- Ta, chyba ku**a odszkodowanie.

 Gapiła się w niego jak kobieta na diecie w kawałek ciastka <3 


 W moim innym świecie jest inna prawda. Tu Ciebie nie ma, to tylko wyobraźnia.

Bliższy memu sercu niż lewe płuco.

  Ludzie to zwierzęta stadne,które w teorii mogą być same ,lecz w praktyce niekoniecznie.

  Ignorując kogoś, sprawiasz, że ten ktoś kiedyś zacznie ignorować Ciebie

  Jeśli sam masz zły dzień Proszę nie psuj i mojego... I tak jest już wystarczająco Zjebany

 Oczywiście, że marzę. Żeby coś się zdarzyło, najpierw trzeba to sobie wymarzyć. Duża część mojego życia jest utkana z marzeń, które na początku wydawały mi się zupełnie nierealne. Będę marzyła na minutę przed śmiercią, wierząc, że nawet i to ostatnie marzenie także mi się spełni.

 Każdy kto mnie zna gówno o mnie wie.

 Zaczniemy na nowo. I jeszcze, i znowu. Na przekór światu stwórzmy swą prywatną "Modę na sukces".

ZJARANYCH ŚWIĄT ŻYCZY WESOŁY ZBYSZEK <3 

  Kochasz Ją ? - No tak .. - To czemu Jej tego nie powiesz? - Boję się ;/

'Chciałabym, żeby kiedyś ktoś tak na mnie czekał, że z tej wielkiej tęsknoty nie mógłby zasnąć.' 


 Wiesz co było moim marzeniem? Byłeś nim właśnie Ty, dlatego tak cholernie bałam Ci się o tym powiedzieć.

  smak nikotyny na ustach przypomina tą cudowną przeszłość.

 Cel? Tak, kiedyś go miałam Marzenia swoje już dawno sprzedałam Moja wiara umarła pod płotem a nadzieję straciłam tej nocy ...

Od dzisiaj już nie jestes milordem skarbie, jesteś już tylko zwykłym ludziem!

spektakularne salto emocjonalne z lądowaniem na dupie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz