Powered By Blogger

środa, 2 stycznia 2013

Kocham Cię każdym centymetrem mojego ciała. Każdy milimetr jest oddany właśnie Tobie.

- Co Ty sobie w ogóle wyobrażasz ?
- Ciebie pod prysznicem.. 

Dobrze, że nie widzisz moich reakcji gdy widzę na pulpicie mrugającą kopertę, a jeszcze lepiej, że nie widzisz tego jak nagle nogi się pode mną uginają, oczy dostają zeza rozbieżnego, a ręce trzęsą się jak u kobiety po siedemdziesiątce, a to wszystko tylko dlatego bo widzę, że ta wiadomość jest od ciebie .Nie ważne , co w tej wiadomości jest napisane .. 


Każdy może znaleźć klika powodów do szczęścia.

 Jesteśmy młodzi. Nie zastanawiamy się. Robimy głupoty. Ranimy. Nie zapominamy.

Oczarował mnie swym uśmiechem i choć mam do niego żal, za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia  


Możesz pomyśleć o mnie cokolwiek. Że się poddałam, jestem niestała, niekonsekwentna, mało poważna, cyniczna, chłodna i obojętna. Możesz oskarżyć mnie o co zechcesz. O dziecinność, niesłowność i że nie tak miało być. Możesz dowolnie też mnie nazywać. Gówniarą, egoistką, heterą. Tylko zanim otworzysz usta, spójrz proszę na moment w kierunku lustra!
 
  I ostatecznie jesteś moją obsesją
 
czy to nie ironia losu? Ignorujemy tych, którzy nas uwielbiają. Uwielbiamy tych, którzy nas ignorują. Kochamy tych, którzy nas ranią
 
  świat z trzepaka był tak prosty i piękny. chcesz wejść w świat dorosłych? nie, dzięki
 
  niesamowicie mnie do Ciebie ciągnie, wiesz? 
 
 Psychiczny ból, gorszy niż nożem zadany, chciałbym być kiedyś zrozumiany
 
  Cieszę się kiedy mnie obgadujesz. To miłe, że jesteś tak żywo zainteresowany moją osobą, że musisz się tym z kimś porozmawiać

"Tak to Ty zagubiony w sobie już od dawna, sam nie wiesz która strona twego życia jest poprawna.
 
Jestem zła, wredna, marudna i jestem mistrzem w niemiłych docinkach. Niedługo zawładnę złym światem, więc kurwa mnie nie drażnij
 
 
 Nasza Przyjaźń jest jak moda na sukces - niekończąca się historia
 
 
tak, tak i powiedz mi jeszcze 999999999999 raz, że mnie kochasz bardziej.<3

 A jeśli wróci? Jeśli spojrzy Ci w oczy i powie, że Cię kocha? Wymiękniesz.

Nie jestem dziwna, jestem z edycji limitowanej kochanie. 

  Dla miłości nie jest ważne, aby ludzie do siebie pasowali, ale by byli razem szczęśliwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz