Powered By Blogger

środa, 16 stycznia 2013

W Realnym życiu , zawsze wygra ta pierdolona pusta dziwka

Nie chcę romαntykα, który będzie mi przynosił kwiαty i zαbierαł do drogich restαurαcj
i. Chcę kogoś,kto zαdzwoni do mnie o 4 rαno, przyjdzie pod mój dom i zαbierze mnie nα pole, αby pokαzαć mi wschód słońcα . ♡ 


Nαjwαżniejsze, to prαgαnć czegoś zαwzięcie, nαmiętnie, αż do utαrty świαdomości.

obiecaj że będzie tak jak dawniej , proszę .  

Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą . 

Tak bardzo chcemy zmieniać świat, nieświadomi własnych wad 

“Cześć jestem facetem. Najpierw z Tobą poflirtuje, potem zawrócę ci w głowie, będę z Tobą pisał, bo przecież na początku tak trzeba, będę zaczepiał Twoje koleżanki i gadał z nimi o Tobie, będę ci kłamał, potem będę ci zawracał głowę do tego stopnia, że się we mnie zakochasz, uszczęśliwię cię na jedna noc, ale na następny dzień będę cię porostu ignorować, będę przychodził do ciebie tylko wtedy kiedy nie będę miał przyjaciół, a teraz najlepsza partia tego jest że, nie możesz nic zrobić nic kompletnie nic, a wiesz czemu? Bo się we mnie zakochałaś, głupia dziewczyno...”  


 Mam gdzieś te wszystkie plastikowe uczucia, sztuczne uśmiechy, udawanie szczęścia, tylko po to, aby oszukać własną podświadomość. Imitacja radości nigdy nie wyjdzie naturalnie.

 od lat powtarzam ten sam schemat : motyle w brzuchu , skradane pocałunki , wielka miłość , zdrada , morze łez . i tak w kółko . jakieś pi.er.do.lon.e perpetuum mobile

'On dał jej 6 róż, jedna z nich była sztuczna, i powiedział, że kiedy ostatnia róża zwiędnie to przestanie ją kochać.  <3

  zatrzymując dym w płucach patrzę na świat, który trochę się pozmieniał. 


 nikogo nie obchodzi, jak silnie się starasz. już często słyszałem: „co ty odpierdalasz?"

pobudzasz moje motylki w brzuchu do życia :*

 Sko­ro zjadłbyś cias­teczko z na­pisem "zjedz mnie" a wy­pił bu­teleczkę z: "wy­pij mnie" to może ja po­winnam chodzić z kar­teczka: "kochaj" ?

 Sta­ram się żyć każdym dniem ,myśleć o tym, co dob­re, a nie złe. Nie przej­mo­wać się tym, co było, ani tym, co mnie jeszcze cze­ka,nie wy­biegam da­leko w przyszłość, naj­da­lej o dzień, dwa. Życie i tak pisze swój włas­ny sce­nariusz. 

 Mężczyźni nie lubią czytać książek pisanych przez kobiety, bo najczęściej są one o miłości, a głupio czytać o czymś, czego się nie rozumie . 

Nie ufam nikomu. Kocham tylko tych, co na to zasłużyli.  

 
życie nabiera wartości dzięki miłości <3 


  Moje szczęście Twoje imię ma

 Wiesz, mówiłem prawdę nie raz była bolesna, przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla.

  - Jak tam .? - Pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie, kolorowo, czarująco, fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie, doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie

  Siedziała w jego ciepłych ramionach, trzymał tak mocno jakby zaraz ktoś miał mu ją odebrać. Pieścił jej dłonie, a do ucha szeptał najpiękniejsze zdania... Czuła się doceniona, wyjątkowa, taka kochana... 

  I wiem , że pachniał jak Paryż , choć nigdy tam nie byłam . . . 

 Szanuj wspomnienia, nigdy nie wystawiaj ich na próbę, bo tylko one nie odchodzą tak, jak ludzie

  Któregoś dnia wierzyłam że będzie pięknie, tego się trzymam i nigdy nie wymięknę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz