Powered By Blogger

czwartek, 24 stycznia 2013

Oprócz Ciebie na tym świecie trzyma mnie jeszcze grawitacja.

Pamiętaj skarbie, u mnie działa metoda ' dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki ' więc nie wylatuj

 Zrozumiesz cel, ale tylko gdy docenisz sens drogi.


 wiem, że to straszne, że pozwoliłam ci odejść, że zamiast walczyć puściłam cię wolno. Wiesz dlaczego? Bo cię kocham. Kocham tak jak nikogo nigdy. Zalezy mi bardziej na twoim życiu niż na moim. Twoje szczęście jest zdecydowanie ważniejsze dla mnie. Wolę żebyś żyła w szczęściu daleko ode mnie niż przy mnie ze smutkiem. Masz najpiękniejsze oczy - nie powinno w nich być smutku. I choć straciłam cały świat kiedy odszedłeś i choć wszystko straciło sens - pomimo tego pozwoliłam ci odejść
 

Wyzwałabym Cię od ściery, ale tak sobie myślę, że ścierą to się chociaż podłogę wytrze, a Tobą bym tego nie zrobiła, bo martwiłabym się, że powstanie na niej grzyb.

Mijamy się, oceniamy nawzajem, nikt nie jest ideałem i każdy odstaje

Zdarza się taka samotność, że nawet nie ma komu powiedzieć 'nienawidzę cię' !


 Na nic twoje słowa skoro chwiejesz się na wietrze.

Na­wet jeśli jes­teś de­monem, proszę, obiecaj, że się dla mnie zmienisz. Roz­paczli­wie pragnąc szczęścia uwierzę w każde Two­je, choćby naj­bar­dziej ewi­den­tne, kłamstwo.

 

W życiu wszystkiego trzeba spróbować. Trzeba zapalić papierosa, upić się do nieprzytomności, tańczyć całą noc, zgubić telefon, nieszczęśliwie się zakochać, jechać w bagażniku, pływać w nocy, zgubić się w obcym mieście. Ale jeśli robisz coś złego, to przynajmniej baw się przy tym dobrze. Może jutro będzie koniec świata. Przecież może.

 

bez Ciebie nic nie ma sensu .  

 

  teraz wiem jedno muszę iść przed siebie zagryźć zęby, nie oglądać się za siebie jutrzejszy dzień będzie piękny

 

Czasami danie komuś drugiej szansy, jest jak danie mu drugiej kuli, bo nie trafił Cię za pierwszym razem..  

 

  Ostatnie spojrzenia pamięta się najdłużej.

 

 Chciałabym zatrzymać czas i mieć Cię przy sobie już na zawsze blisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz