Powered By Blogger

piątek, 14 grudnia 2012

każdy człowiek jest inny, ale czuje to samo .. ♥

Chcę usiąść na parapecie, owinąć się kocem,wypić ciepłą herbatę i popatrzeć jak pada śnieg ... <3

 umie walczyć o swoje , umie współpracować , ma małe problemy z opanowaniem złości ale sobie radzi ,no to właśnie ja. 

Jeśli masz wątpliwości, żeby komuś zaufać, to mu nie ufaj .  

 “Było ich wiele, wybrałam tylko Ciebie, a wiesz dlaczego właśnie Cię wybrałam za swoją przyjaciółkę ? Bo tylko Ty umiałaś powiedzieć mi, że kiedyś tak strasznie mnie nienawidziłaś i uzasadniłaś dlaczego.”


 Podziwiałam go i byłam strasznie o niego zazdrosna. Chciałam go mieć tylko dla siebie. Chciałam, żeby żadna kobieta nie poznała go bliżej i nie dowiedziała się, jaki jest. Czułam, że każda, która go pozna, także zechce mieć go tylko dla siebie. 
 
Co z tego, ze drzwi są otwarte jak próg za wysoki

  "- Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić. - Co? - Nazwisko." ♥.

 Są dni kiedy mam ochotę wam wszystkim przyjebać, a potem przeprosić i znów to zrobić. 

  te czasy , gdy przejście na drugą strone ulicy bez wiedzy mamy było przestępstwem 

  Wódka na stole, w kieszeni otwarta paczka fajek. Rozmazany tusz i tysiące myśli na sekundę ..

"Się nie nakręcam już więcej nie rozkminiam ,bo prawdziwe uczucie co by się nie działo nie przemija .

Może nie jestem ładna, ale nadrabiam głupotą

  Powodujesz uśmiech na twarzy, światełka w oczach i ciepło w sercu.

  Mimo, że wszyscy mówią, jacy są szczerzy to wiem, że większość z nich nie jest .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz