Powered By Blogger

poniedziałek, 17 grudnia 2012

mam cudownego chłopaka ! : 3

To taki stan, że idziesz ulicą i modlisz się,żeby ktoś w Ciebie wjechał. 

Nie zabij mnie tym wzrokiem przypadkiem , zazdrosna szmato

 Gdy mają problem przeżywają to różnie: oni piją wódkę, one płaczą w poduszkę.


 Chcę żyć swoim własnym życiem . I tu jest właśnie problem

Tak bardzo chciałabym Cię widzieć więcej i częściej. Trzymać Cię za rękę, łapać powietrze. Opowiadać Ci jak bardzo kocham i tęsknie.

  zobacz miłością podbijamy kosmos

 I ta cholerna, perfidna sprzeczność uczuć. Chcesz, tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz, boisz się, i żałujesz. 

 Zaufanie. Darząc nim nieodpowiednie osoby, sami skazujemy się na upokorzenie. 

10:10, 15:15, 20:20 - los na siłę chce mnie dobić ukazując, że rzekomo ktoś o mnie myśli, a chwilę potem rozum dodaje, że to na pewno nie Ty

Wszystkim życzę dobrze, ale niektórym z daleka ode mnie.

 Miłym uśmiechem powiem Ci jak bardzo Cię nienawidzę

 W wieku 16 lat zaszła w ciążę i urodziła dziecko. To nic, że zgwałciło ją brutalnie 2 chłopaków. To nic, że próbowała odebrać sobie życie z 1000 razy, to nic, że jest pod stałą opieką psychologa i nie może żyć bez leków. To nic, że boi się wyjść z domu. Ludzie i tak uważają, że się skurwiła, zeszmaciła, puściła i wiele innych obrzydliwych, potwornych rzeczy o niej mówią. A ty się martwisz, że widzieli Cię sąsiedzi jak najebana wracałaś z imprezy?



 Szukam drogi do szczęścia wydaje mi się , ze już jest na tamtym zakręcie , zaczynam do nie biec ale ono się oddala ..

 
Uważaj suko, bo kiedyś tipsy odpadną, szpilki się powykrzywiają, puder zejdzie, tusz zmyje, ciuchy wyjdą z mody a kurewski charakter Ci zostanie.

 Wiesz co? Natychmiast się uśmiecham, gdy widzę wiadomość od ciebie. Nawet nie chodzi o to, co w niej jest... Jest tylko wspaniale wiedzieć, że właśnie o mnie myślałeś.

  Wystarczy, że na mnie patrzysz, to już doprowadza mnie do takiego stanu, że cały świat poza Tobą nie istnieje

Nie rezygnuj z celu, tylko dlatego bo wymaga czasu. Czas i tak upłynie

  W jednym ręku kieliszek, w drugim pieprzony skręt. O Boże, dziewczyno, jaki Ty masz wdzięk.

 Łzy to nie wstyd. To oznaka, że cholernie Ci na kimś zależy.

  Desperacje spojrzenie pełne zimna i pogardy do świata łamało kości,serca i uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz