Powered By Blogger

niedziela, 6 listopada 2011

` plastic hearts .

Cała klasa w śmiech. Ty się też śmiejesz, a za chwilę do koleżanki, która tez się śmiała:
- Co on powiedział?
- Nie wiem. ; D


Lubię, kiedy poznaję kogoś nowego i okazuje się, że ma tak samo nasrane w głowie jak ja. :)


Boże, proszę daj mi cierpliwość bo jak dasz mi siłę to wszystkich ich tu zapierdole .



Jedyne co mnie powstrzymuje od rozwalenia rano budzika, to fakt, iż jest to mój telefon. ; D



Jestem jedną z tych wariatek, kochających kłótnie i bitwy na poduszki . Dogryzanie to u mnie codzienność, a nudę wyeliminowałam z życia . Mam nierówno pod sufitem, ale jak pokocham, nie widzę odwrotu .♥




to dziwne bo nawet jak jesteś na niego zła to rozmawiając z nim przez telefon i tak szczerzysz banana.

śmieszy mnie to, że uważasz się za milion razy lepszą niż jesteś. na szczęście milion razy zero i tak daje zero.



Zaciskam pięści, podnoszę głowę i ze łzami w oczach szepczę, że wszystko się ułoży. 



Teraz, jedyne na czym mi zależy to, żebyś zobaczył jak wiele straciłeś 



i nagle na jej twarzy pojawił się uśmiech.. tak bez powodu.



kiedyś się do Ciebie mocno przytulę, uśmiechnę się i powiem: " warto było... " ♥





Jest parę złudzeń, które warto mieć, by żyć.

Gdy dorastamy nie tracimy przyjaciół . Po prostu uczymy się , którzy są prawdziwi.


są takie osoby, na których widok od razu japa mi się cieszy. ♥


Była pewna siebie, swoich zamiarów, ale coraz trudniej było jej uwierzyć w swoje uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz