Powered By Blogger

wtorek, 8 listopada 2011

` emm.

Mam płakać? nie te lata, nie ten czas... nie przez Ciebie!

w mojej historii nie odgrywasz już żadnej roli, mimo, że byłeś jej głównym bohaterem, wypieprzyłam cię ze scenariusza... ♥ 


 Bądź dla mnie facetem, którego żaden inny nie zastąpi, a ja będę tą, która zastąpi Ci wszystkie inne. 

Faktycznie jestem słabsza od Ciebie, złam mi serce, kopnij w dupę powyzywaj od dziwek, jakoś trzeba zaimponować kolegom.




Jest kurde wszędzie . W każdej mojej myśli , w każdym wspomnieniu , w każdej chwili 


Na szacunek zapracujesz tylko mądrymi słowami Szanuj swoje życie bo masz tylko jedno czaisz?. ♥
 
 
naucz mnie wzoru na szczęście , będę wdzięczna 
 
Nie pytaj mnie dlaczego Cię kocham, musiałabym Ci wytłumaczyć dlaczego żyję.<3


gdy jest ciemno, chłodny wiatr, ona wraca tam.
widzi jego, widzi siebie jak tamtego dnia.
przypomina sobie gwiazdy co spadają. one chyba jednak życzeń nie spełniają . 
 
Czemu każdy poranek, południe, po południe, wieczór i noc jest związana z myślami o Tobie?


łóżko, kołdra, herbata i muzyka - wierz mi, w takie wieczory to pomaga, nawet bardzo.
 
 
 
Moje marzenie.? Chyba muszę poszukać nowego bo to mi się spełnia... 

Chodź ze mną,chociaż zupełnie nie wiem dokąd. Chodź ze mną,by sens nadać życia krokom.


Ludzie czekają. Na autobus, gwiazdkę z nieba, dwudzieste trzecie urodziny. Ja czekam na Ciebie.


Uzależniłam się. Po raz kolejny. Najpierw od komputera. Komórki.Kiślu. Przyjaciół. A teraz od Ciebie.
 

1 komentarz:

  1. bardzo fajny blog ; p strasznie mi sie podoba i bede wpadac czesciej ; D

    OdpowiedzUsuń