Powered By Blogger

poniedziałek, 7 listopada 2011

` Loolss.

ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być sztucznie miła dla osób, za którymi specjalnie nie przepadam. 

Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może. Ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. Trzeba się dostosować


lubię mieć taką zajawkę i spisać twoim imieniem całą kartkę. !:*  


podnieś w górę serce, wyciągnij ręce, blisko jest szczęście. każdego dnia wciąż stawaj się lepszym, wygrywa ten, który jest mądrzejszy. 



Nadchodzi taki moment, kiedy trzeba iść do przodu. Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie..


Ciekawe co robi teraz osoba, z którą spędzę resztę mojego życia ... ♥
 
 
 
Chcesz zmieniać świat .? . Zacznij od Siebie  .
 
Dam Ci radę na przyszłość. Nie zaczynaj czegoś, czego nie jesteś w stanie skończyć. Nie zaczynaj czegoś, co budzi w Tobie strach. Nie zaczynaj czegoś, do czego jeszcze nie dorosłeś. 


Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie.
 
 
Czym jest miłość ? :
- według matematyki : problemem,
- według historii : wojną,
- według chemii : reakcją,
- według sztuki : sercem,
- według mnie : Tobą  ♥ . 



Kiedy upadnę zawsze się podniosę, ziomek . Kiedy upadnę, wstanę z podniesionym czołem . życie nauczyło mnie, taka jest zasada, że ważne ile razy wstaniesz, nie ile upadasz . 


Pobudka Kopciuszku . Bal się skończył . Znowu jesteś nikim .


-Teraz To wiesz co .?! Możesz mnie Pocałować w cztery Litery .!
- Że co słucham .?! 
- No w Usta Idioto w Usta .! ♥


Gdzie podziały się te czasy, kiedy wracaliśmy do domu z spodniami zielonymi od trawy, poobijanymi nogami i wymówką ,że byliśmy dłużej, bo inni też byli. Te czasy poszły się jebać.


A gdy napisałeś że to koniec zaczęłam się śmiać... to jedyna rzecz na jaką było mnie stać.

1 komentarz:

  1. omggg ! świetny !! <33
    wejdziesz na mojego ? bloguję dopiero od 2 dni :(

    http://annie-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń