Powered By Blogger

czwartek, 17 listopada 2011

` całkieem niic xD

Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko. Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię. Nawet jeśli tego nienawidzę.


Zmieniłam się. Jeszcze rok temu nie wzięłabym do ust alkoholu, czy papierosa. Dziś traktuję to jako ucieczkę od pędu codziennego świata. Chwilową ucieczkę, która mnie niszczy i tak naprawdę nic mi nie daje.


`Kiedy stwierdzisz, że nie warto próbować, że zbitych fragmentów lustra nie umiesz dopasować, przyjdzie pora, powiem "chodź tu", spojrzę ci w oczy i zaczniemy od początku .! ♥


Wredna ? a może po prostu nie taka łatwa jak inne..




Wszyscy patrzą, ale nikt nie widzi tego co pod maską 


 I chciałabym się cofnąć te 10 lat do tyłu , kiedy zmartwieniem dla mnie była zgubiona lalka , albo kiedy ulubionemu misiowi odpadło oczko... 
 

pytasz co u mnie ? troche sie pozmieniało, swoje rozjebane zycie powoli układam w całość


bo są na świecie osoby, które mogą totalnie zmienić wszystko, a szczególnie wyraz twarzy ;* !


Bez znaczenia jest to jak mam Cię zapisaną na gg czy w telefonie . Najważniejsze, że jesteś zapisana w moim sercu jako najukochańsza przyjaciółka .♥



idę ramię w ramię właśnie z tymi którzy nie gadają za plecami co przeżyliśmy a co jeszcze przed nami.


Bo jego już nie ma. Odszedł, zostawił. Dusisz się powietrzem, a serce nie chcę pompować czerwonej mazi. Nie radzisz sobie z uczuciami, sobą i innymi, nie ogarniasz jednym słowem i choćbyś nie wiadomo jak bardzo chciała wiesz, że nie zapomnisz. Nie zapomnisz, bo nawet gdy powiedziałaś 'żegnaj' było to najsmutniejsze pożegnanie w historii romansu,które kryło w sobie tysiące wyznać,które i tak sprowadzały się do jednego 'wróć, bo bez Ciebie nie dam rady'

Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś , kiedyś, wreszcie się spełnią !


- A gdzie Twój Romeo .? - Poszedł przelecieć inną Julię, zaraz wraca


So take my hand and come with me, we will change reality.. / więc weź mnie za rękę i chodź ze mną, zmienimy rzeczywistość


Nawet Tymbarki są przeciwko mnie, przeczytałam na kapselku "Nie oglądaj się za siebie" oczywiście się obejrzałam i co zobaczyłam? No kurwa Ciebie..



postanowiła wykorzystać wolne popołudnie robiąc porządek w szafie, swojej głowie i sercu. Lecz to co tam zobaczyłam jest nie do ogarnięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz