Powered By Blogger

sobota, 12 listopada 2011

` ence pence . .

I ta ogromna chęć , wtulenia się w Twoje ramiona . ♥

 I z dnia na dzień zupełnie niespodziewanie , stał się sensem jej życia , jej każdego dnia żeby mogła normalnie funkcjonować , On jest autorem jej cudownych uśmiechów, jest jej uzależnieniem ♥. 
 
 Wciągu tygodnia tak zawrócił mi w głowie , że nie poznaję samej siebie.


 Tylko on potrafi pocieszyć, nawet w najgorszej sytuacji. ;*
 
- Kocham Cię .   powiedziała patrząc na chłopaka jej życia .  
- Mówiłaś coś ?  powiedział chłopak wyciągając z uszu słuchawki .
- Mówiłam , że ładna dziś pogoda .  
- Ja Cb też . włożył słuchawki do kieszeni i pocałował ją . ♥



 Zaakceptuj to że lubię cię trochę bardziej niż powinnam. 

 :) :) :) :)

ja nie bałaganię ... tworzę artystyczny nieład ♥


Słowo zapisane może się zetrzeć ale słowo zapisane w naszej głowie na zawsze zostanie .


burza uczuć . sztorm łez . huragan smutku .


` Nawet jeśli świat jest chujowy, to my jesteśmy zajebiści i to się liczy. ♥

ej , pójdę z Tobą wszędzie . tylko weź żelki ! ♥


- Co robisz? - Jestem w Nowym Jorku, czekam na limuzynę, która zawiezie mnie Wellington Hotel, gdzie wypiję lampkę szampana z Jamesem Bondem, dzięki któremu wystąpię w najnowszym sezonie CSI Miami. - Serio? - Nie, na fejsie siedzę


Chciałabym miec proste życie i pokręcone włosy ale los jak zwykle wszystko odwraca 



W dzisiejszych czasach jest tak, że ludzie ze sobą nie rozmawiają... Oni o wszystkim dowiadują się z facebook'a czy opis na gadu.

 znajdź mnie w labiryncie szarych myśli i narysuj uśmiech.

 
Teraz nie pora myśleć o tym, czego ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz. 

 Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko, co mu zostało.


Wypiję frugo z wódką, by połączyć słodki smak dzieciństwa z gorzkim smakiem życia. 

 a ona na gadu - dostępny, niedostępny , dostępny, niedostępny . - co ty kurwa bawisz się w pojawiam się i znikam ?

  ' nie pytaj mnie o to, nie chce o tym mówić - tak będzie lepiej. nie zadawaj głupich pytań,czy u mnie wszystko dobrze - przecież widzisz po oczach , że sobie nie radzę' 

 jestem zła na swoją mamę, za to że mnie urodziła -.-

1 komentarz: