Powered By Blogger

piątek, 4 listopada 2011

` szanuj się mała .

pytasz mnie jaka jestem - zdecydowanie niezdecydowana 


Leżała na podłodze, słuchając muzyki. szczęśliwa z życia, podśpiewywała jedną ze swoich ulubionych piosenek. szczęście, nie trwało zbyt długo. usłyszała, dźwięk telefonu. odczytała wiadomość ... przeczytała treść 'z nami koniec', łzy zaczęły napływać do jej oczu z niesamowitą częstotliwością. pomyślała, że chyba już nic gorszego, nie może jej spotkać. los, postanowił jej udowodnić, że jest w błędzie. dostała kolejną wiadomość. od tego samego nadawcy. tym razem o treści 'to nie było do Ciebie'.




`pokochał ją w momencie kiedy z nim zerwała, kiedy ją stracił. myślał, że jeszcze dużo czasu spędzą razem w szkole, jeszcze nie raz pogadają na gadu. mylił się. tak cholernie się mylił. wyjechała z miasta, przeprowadziła się. usunęła wszystkie konta w necie.. zmieniła numer gadu i tel. dopiero teraz zobaczył co to znaczy na prawdę kochać. po raz pierwszy dostał kopa od życia. zmienił się.. totalnie. ale ona nie wróciła.. już nigdy. 




Dziś będę miła , jutro wredna , a pojutrze zwariujesz na moim punkcie . ; DD


nie, nie kocham cię . to, że myślę o tobie ciągle , a gdy cię widzę, to moje serce tańczy walca, wcale o niczym nie świadczy. ♥


Gdybyś była tak piękna , jak jesteś głupia , to byłabyś miss świata .
 
 
- Po co pijesz? Będziesz miała kaca. 
- Po co żyjesz? Przecież umrzesz. 

Ona jest lepsza.? skoro tak to wypier.dalaj do niej..Tylko pamiętaj,że powrotów już nie będzie...
 

Grzeczne dziewczynki idą do nieba. Niegrzeczne mają niebo na ziemi.

 



i brak tej głupiej chęci do życia.♥.

 

 Kątem oka spoglądał na mnie, pilnował mnie wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego... ♥ 

 

słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a facet nie ten. -.- 

 

Podrzucę do góry moje płatki śniadaniowe w kształcie gwiazdek i jak będą spadać to pomyślę życzenie.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz