Powered By Blogger

poniedziałek, 14 listopada 2011

` coś za coś ??

W telewizji wciąż skandale.. a ty co? Przypierdalasz się do mnie? bo mam szerokie spodnie? Mi jest tak wygodnie, ty mówisz że to jest niemodnie? Gówno Cię to obchodzi. Tak będę kurwa chodzić, Niewiedza kłamstwo rodzi, patrz na siebie.

- masz klucz do domu ? 
- nie kurwa , powiem sezamie otwórz sie :D
 
Delikatnie mówiąc mam wyjebane na wszystkie te fałszywe twarze. mam w dupie co robią, z kim i po co. zwisa mi fakt, czy ktoś się na mnie obraził, czy jeszcze nie ... nieliczne osoby są całym moim światem. reszta może iść się pierdolić . 

 Przepraszam, że często przeklinam, że często strzelam focha...Przepraszam, że wciągnęłam Cię w tą bezinteresowną znajomość i ciągnęłam ją do okaleczenia mojego serca. Przepraszam, że tak cholernie cię kocham.

 Pozdrawiam swoją drugą połówkę, gdziekolwiek jesteś- kiedyś się spotkamy ! ♥



 Niektórzy mówią, że jestem nienormalna, a ja myślę, że jestem lepszą wersją ich, bo ja potrafię śmiać się sama z siebie.. 

poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.


Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski.


Chcesz mi kupić misia do przytulania skarbie ? Może lepiej sam nim bądź ... : >


` Nie marnuj ani jednego dnia , ponieważ ten dzień , ta data nigdy się już nie powtórzy . < 3 


 Nie , nie jestem zakochana. Jestem chora psychicznie. Bo kto normalny dąży do szczęścia osoby dla, której jesteś nikim tym bardziej, że naraża dla niego swoje szczęście

 uśmiech to taka krzywizna , która prostuje wiele spraw ; )) 

 
Kiedy kichasz, to znaczy, że ktoś o tobie myśli , kiedy drugi raz kichasz, znaczy, że ktoś o tobie mówi, a kiedy kichasz po raz trzeci, znaczy, że jesteś chora. ♥

  Sam na sam z myślami,spacer za słuchawkami. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz