Powered By Blogger

poniedziałek, 21 listopada 2011

Chodź i pokaż jaak . .. ♥

Popatrz przez chwile na swoje życie Myślisz ze teraz jesteś na szczycie?! Myślisz gwiazdeczko że błyszczysz w tej chwili?! Muszę Cie zmartwić niestety sie mylisz!

 

 śmieszy mnie to, że uważasz się za milion razy lepszą niż jesteś. na szczęście milion razy zero i tak daje zero.

 

Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać

 

Wielu ludzi powie Ci ''nie dasz rady'' . Wtedy odwróć się i powiedz ''no to patrz'' ! 

 

 Kocham gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę : - Pierdol się ! Na co Ty mi odpowiadasz : - Tylko z Tobą.♥ 

 

 

Czasem nie mam ochoty się śmiać, a przecież tak bardzo lubię. Nie mam ochoty rozmawiać i z nikim się widzieć. Nie chcę czytać, oglądać i być. Chcę uciec. Ale to też nie jest proste. Bo jak uciec przed myślami?    


  Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i, nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół, ale kocham Cię! kocham! wciąż Cię kocham kurwa, i nie znam już innych słów, to jest zbyt trudne. ♥


Zabrakło Ciebie i już nie mam ochoty bawić się z przeciwnościami losu.

 

 Nie jestem idealna, popełniam błędy ale kiedy mówię przepraszam lub kocham mówię serio .!

 

Im bardziej coś jest nieosiągalne, tym bardziej tego chcesz.

 

nienawidzę gdy zaczynasz rozmowę z entuzjazmem, a potem nagle masz mnie w dupie.

 

 Typowa historia dziewczyny, która się zakochała po uszy, w chłopaku, który miał na nią wyjebane... 

 

 na ekranie telefonu przykleiłam karteczkę , na której napisałam sobie czarnym markerem : “ NIE PISZ DO NIEGO , KURWA ! ”

 

wczoraj skakałam z radości, uśmiechałam się przez cały dzień, nawet powiedziałam bratu, że go kocham. Nie, nie chodzi o ciebie, zdałam sobie sprawę, że moje życie jest równie wspaniałe bez Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz