Powered By Blogger

poniedziałek, 31 października 2011

` hoho x3.

Cukierek albo Psiikus !! < 3.




A dziś? Dziś pokaże Ci, że też potrafię się bawić. Pójdę do Twoich kolegów po czym upije sie i będę się z Ciebie śmiała razem z nimi. 


Ej, dobra, piszesz dzwonisz, spotykamy się. Rozumiem, że robisz mi nadzieje, ale po co? Żeby potem powiedzieć 'zostańmy przyjaciółmi'? Nie, dzięki, mam już psa i szczerze myślę, że on rozumie mnie bardziej niż Ty. 

mówią że się powtarzam już tyle razy, przypomnij sobie ile razy sam powtarzałeś " nie dam rady " ♥.





Będę walczyć tak długo, aż pewnego dnia powiem sobie skromnie - wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie:)   


wiesz, mój cały świat nosi Twoje imię <3 













Chce się budzić obok ciebie rano punkt szósta iść do pracy niosąc smak miłości na ustach wiedzieć, że to życie, a nie historie z bajek mieć pewność, że to nie sen, że kochamy się nawzajem!



I w sumie to tak sobie myślę, że bajkowe życie jest nudne, a ja zdecydowanie jestem złym materiałem na księżniczkę. 




 
 
uzależniłeś mnie, więc już nie męcz mnie odwykiem. mogę być dla Ciebie ćpunem, jeśli będziesz dla mnie narkotykiem < 33.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz