Powered By Blogger

piątek, 28 października 2011

` Ogarnij to ♥♥

przykleję sobie nad łóżkiem kartkę, napiszę na niej czarnym markerem `nie spieprz tego`, aby za każdym razem jak będę się budziła i zasypiała przypominała mi o tym co jest ważne..< 3
 
Mamusia mówiła że papierosy i alkohol uzależniają, ale o tobie nic nie wspominała!
 
Zasypia sama z własnymi myślami, płacz goi rany, ból przez ludzi których kochamy.


- Wtedy Mnie objął.
- I co było dalej?!
- Budzik zadzwonił ; D









I potrafię 20 razy przeczytać od ciebie tego samego sms, bo daję mi on tyle radości jakbym czytała go po raz pierwszy.


kobiety nie ubierają się dla mężczyzny, tylko dla siebie, bo gdyby ubierały sie dla nich to chodziłyby nago.


To aż nie zrozumiałe jak przyjaciółka może poprawić humor, i jak szybko wyciągnie Cię z dołka..♥
 
 
- Cześć. Jestem Przemuś .
- Cześć, a ja Natalka .
- Będziesz moją dziewczyną?
- Pewnie.
Wzięli się za rączkę i pobiegli razem na huśtawkę. bo w przedszkolu wszystko było łatwiejsze
 
 
 
 
Co kiedyś było niemożliwe dzisiaj nie istnieje.


Lubię dostawać SMS-a na dobranoc ;- **
 
 
 
 
Bo tak naprawdę jestem zwykłą dziewczyną w rurkach i t-shircie,a nie wylansowaną dziunią z kartą kredytową tatusia . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz