Powered By Blogger

piątek, 21 października 2011

` aaa zjeem Cię -.-

Pozdrawiam serdecznie moje koleżanki, które zamiast powiedzieć w ryj, wolą powiedzieć plecom.


Gdy mam słuchawki w uszach, na piechotę mogę iść na koniec świata  ♥


bo czasem trzeba zamknąć oczy, by zobaczyć to co niewidoczne...

mamo, moich przyjaciół naprawdę nie obchodzi to czy mam posprzątane w pokoju tylko czy jest coś do jedzenia

spraw że to dla ciebie będę rysowała serduszka na marginesach zeszytu !


Często mówię sama do siebie…lubię rozmawiać z inteligentnymi osobami ; ]]

Bo w życiu ważne są tylko chwile i dla tych chwil warto żyć !!


BRACI SIĘ NIE TRACI

 

Chwila, dzisiaj mamy chillout, chcesz to do nas wbijaj, rozkręcamy klimat .

 

Złap na język płatek śniegu i pokaż mi jak smakuje :) <3

 

Pluszowy miś, to twój konkurent. Macie wiele wspólnego: Obaj jesteście do ściskania, do gniecenia, do serca, do targania. Tylko, że miś jest zawsze przy mnie. 1:0 dla misia.

 

Ejj łobuzie.. kocham Twoją brzydką buzie  xDee . 

 

 

Powietrze pachnie jak malinowa mamba ..

 

 

Ej, chodź, pokażę Ci mój świat.!<3

 

 

Świat przez różowe okulary . . .


1 komentarz: