Powered By Blogger

piątek, 14 października 2011

` caała salaa !. x3

http://www.youtube.com/watch?v=Jk0ONPuZA4A&feature=related

One love jest dla Ciebie, jeśli kochasz, muzykę reggae jeśli ją znasz !

"Reggae jest rzeką miłości i jest dla tych, którzy wiedzą czym naprawdę jest miłość."



` W rytmie rasta się dorastaa !.  


kolor prawdziwy, szczery, szalony - ZIELONY, ŻÓŁTY i CZERWONY !

Reggae music is music the people < 3.

-------

nie muszę patrzeć ci w oczy żeby wiedzieć , że coś nie gra . jesteś skazany aby sam ze sobą przegrać

-Może właśnie dzisiaj jest Twój szczęśliwy dzień ?
- Spierdalaj

Twoje "kiedyś" może w jednej chwili zmienić się w moje "za późno".

Zdarza się, że jara mnie zwykła gwiazdka przy dwukropku . < 3

 
W zajebistych trampkach z odwagą przemierzam świat, pomimo tych wszystkich pierdolonych wad.


To jest moja piaskownica! I tylko ja mogę w niej zakopywać łopatki!


Trafiłam do nieba - w samym środku piekła ; DD


nie mamy jeszcze planów na sylwestra , a już wiemy co będziemy robić w wakacje


Ja nie mam poczucia humoru. Ja mam chorobę psychiczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz