Powered By Blogger

sobota, 8 października 2011

` Loove ?!

` nakleję na Ciebie mój kod kreskowy , i będziesz już na zawsze Mój .!

I wziął ją za rękę. A zachodzące słońce pomalowało niebo na wszystkie kolory tęczy. <3

Szał wariacji, szaleństwa, miłości na Twoim punkcie... to wszystko jest tylko dzięki Tobie, dla Ciebie i przez Ciebie. < 33.


Moje szczęście - Ktoś nazwał je Twoim imieniem :*

Każdy Twój dotyk działa ma mnie jak narkotyk. Kiedy jesteś blisko płonie we mnie wszystko. Gdy patrzę na Ciebie czuję się jak w niebie.


- nie ma mnie dla nikogo.
- nawet dla mnie?
- a jesteś nikim?

 

- Kocham Cię
- Nie wierze
- Czemu ?
- Bo nie chcesz mnie pocałować przy znajomych. Wstydzisz się mnie i tyle.
- Nie . Uważam tylko, że miłość nie jest na pokaz.

 

 I ten jego cholernie słodki uśmiech, który doprowadza mnie do szaleństwa ,<3.

 


Miłość jest skarbem  Gdy jest prawdziwa  Traci swa wartość  Gdy jest fałszywa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz