Powered By Blogger

poniedziałek, 17 października 2011

` Znam ten stan . . ^^

Kurwa mać, zakochałam się. -.-

moje szczęście jest zawarte w 170 cm wzrostu, niebieskich oczkach i przecudownym uśmiechu. ;)

bardzo lubię , gdy się obudzę wcześnie rano , a tam patrze , że mam SMS .

Wiesz jakie to uczucie , gdy rozumiesz ,że nie znaczysz nic ?


-Marzenia się spełniają.
-No tak. Ale nie moje.
 

jesteś pierwszą myślą gdy wstaję rano i ostatnią gdy kładę się spać . . 

 

- Chyba się zakochałam
- A kim jest ten szczęściarz?
- Tobą...


-Hmm… W której ręce?
-Ale co?
-Twoje życie.
-W takim razie w obu.
-Dlaczego?
-Bo moje życie jest w Twoich rękach. ; *

 

Uwielbiam cie w sposób którego nie umiem sprecyzować. Taki wspaniały, cudowny, delikatny, pociągający, męski...

 

gdy myślę o tobie to rysuje gwiazdkę. I wiesz co? Mam już całe niebo :D

 

 

Z balonikiem w ręce i lizakiem w ustach , powiedziała że jest Dorosła ^^

` Najgorszy widok w życiu to widzieć jak wszystkie Twoje plany i marzenia odchodzą .. 

Może dla Ciebie to dziwne, ale w trudnych chwilach lubię być sama. Lubię założyć słuchawki na uszy, puścić piosenki dające mi do myślenia i rozmyślać.. Możesz twierdzić, że pogłębiam się w to wszystko jeszcze bardziej, ale mi to pomaga. W myślach tylko ten cały syf, który co chwile zagłusza muzyka. Lubię, to. Cholernie mocno lubię. Odpocząć od świata, i zostać sama z moimi problemami. ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz