Powered By Blogger

czwartek, 1 marca 2012

patrzeć jak twoje plany i marzenia odchodzą ... !

Powiedziałabym ci co tak naprawdę czuję, ale byłaby to ostatnia rzecz jaką w życiu bym zrobiła. 

 nie kocham Go - powiedziała stojąc w kolejce do spowiedzi by wyznać że kłamała. 

 nigdy nie byłam dobra z geografii, więc nie moja wina że ide zła drogą.


uderzyłabym Cię - ale moja rękę nie przeżyłaby strącenia tylu ton pudru z Twojej 'ponoć twarzy'.

nie potrzebuję kogoś idealnego. potrzebuję kogoś, kto będzie mnie kochał, będzie mnie szanował, będzie się mną opiekował, kogoś kto będzie mnie rozumiał.

ej , a jak słońce świeci to ta tona tapety Ci spływa , co ? czy nie wychodzisz na dwór ? 

powinno nie być godzin typu 11:11, 12:12. życie byłoby łatwiejsze. nie łudzilibysmy się, że może jednak o nas ktoś myśli, może On.. 

  - Dlaczego masz tak dużo jego zdjęć?
- Są śliczne.
- I tylko dlatego ich nie usuniesz?
- Tylko? Nie, nie tylko. Jeszcze serce nie pozwala...

-Nie masz sie do kogo przytulić.. ?
Chodź do mnie a ja sprawie że chociaż przez chwile zapomnisz o złych chwilach 

Możesz dziś być nikim, dla całego świata, Pamiętaj dla niewielu jesteś całym światem. 

  Ściśnij mi rękę i powiedz, że jesteś, bo chyba mi źle i znów nie wiem dlaczego. 

odległość nie znaczy nic , kiedy ktoś znaczy dla ciebie wszystko <3 

- Dlaczego ta dziewczyna jest zawsze ubrana na czarno . ? .
- Ma żałobę . Odeszły Jej 3 najdroższe osoby .
- To przykre , a kto umarł . ? .
- Jej wiara w ludzi , radość w sercu i optymizm . 

Wystarczy żebyś słuchał, obejmował i od czasu do czasu kochał. Nic więcej. 


 Miłość zapisana w sms'ach. 

  serce mi przemokło z nadmiaru miłości do Ciebie. 

pyskuję. jestem cholernie wredna - bo często gubię granicę pomiędzy ironią a najzwyczajniejszym w świecie chamstwem. mimo iż jestem odważna, często cofam się przed pewnymi celami w życiu, bo po prostu się ich boję. wszędzie jest mnie pełno - lubię prowokować, i kłócić się. piję - bo lubię dobre imprezy. mam swoje zdanie, którego uparcie bronię. często chodzę smutna. nauczyłam się udawać 'szczery' uśmiech. często zawodzę, i dość często jestem po prostu beznadziejna. wiem, mamo - nie taką chciałaś mieć córkę.
 
twoja inteligencja jest tak wysoka jak pojęcie mojej mamy co się dzieje w moim życiu . 

 Przy lekko ściszonej muzyce myślisz o życiu. Czasami przychodzą Ci myśli o samobójstwie.Myślisz,że to jedna myśl która przychodzi  Ci do głowy. Żeby w końcu zapomnieć o wszystkich problemach,które Cię otaczają.  

3 komentarze:

  1. - Dlaczego ta dziewczyna jest zawsze ubrana na czarno . ? .
    - Ma żałobę . Odeszły Jej 3 najdroższe osoby .
    - To przykre , a kto umarł . ? .
    - Jej wiara w ludzi , radość w sercu i optymizm .

    najlepszy :))

    OdpowiedzUsuń