Powered By Blogger

wtorek, 27 marca 2012

your heart + my heart = ?

-oczy masz pełne łez..
-mhm, bo zamieszkała w nich tęsknota.. 

  Przestań dawać złudne nadzieje. Może wzbudzają we mnie szczęście na jakiś czas, ale później to boli. Milion razy mocniej niż powinno..! 

to możliwość spełnienia marzeń sprawia że życie jest tak fascynujące .! 

 Dzisiejszy świat jest tak sztuczny. Każdy żyje dla siebie. a przecież aby być szczęśliwym trzeba przede wszystkim żyć dla kogoś. 

w XXI wieku nie ma miłości. mamy tylko kasę, seks i alkohol. nie potrzebujemy miłości. 

Przesiąknięta nadzieją, naiwna małolata.. Spotkała fałszywą miłość i myślała, że przetrwa lata

 jednego dnia straciłam wszystko , i ja mam się kurwa uśmiechać . nie bądź śmieszny . 


Bo kocham spędzać z nią wieczory i ranki, gdy krzyczy i gdy szepcze do mnie cicho.. Jest jak niezbędna część układanki, jak ma na imię? Nazywam ją muzyką."  ♥ 

 Uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją i ściskasz mocno, bo wtedy czuję się dla Ciebie ważna. uwielbiam się do Ciebie przytulać i czuć Twoje ciepło, które działa na mnie kojąco, jak nic innego na świecie .

- musisz obiecać Mi jedno.
- wszystko, czego zechcesz.
- kochaj Mnie.
- oczywiście !
- wiecznie..
- a co, jeśli umrę ?
- gdybyś naprawdę Mnie kochał, nigdy nie zadałbyś tego pytania. bo nie kocha się ciałem, lecz duszą.nie musisz stać obok i szepcząc wyznawać mi miłość, ja muszę to czuć.
 

- Ona zakochała się bez pamięci , on długo ją zwodził ... -jak skończyła się ich historia ? -ona się nie skończyła. jej serce wciąż bije dla Niego . 

 Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może zmienić Ci życie.

 najgorsze jest, że nie panujesz nad tym jak się od kogoś uzależniasz. 

 Wiesz co czuję , gdy nie ma Cię obok . ? . To samo co Ty czujesz patrząc nocą w niebo , na którym nie ma żadnej gwiazdy . < 3

 Jeśli dziewczyna wybacza Ci po tym, jak ją zraniłeś i nadal pokazuje, jak bardzo jej zależy-to uwierz, koleś, to ta jedyna. 

Pragnę tylko trochę ciepła z twojej strony , czy to aż tak dużo ? 

 Patrząc na Twoją dłoń wiem , że moja pasowałaby idealnie . < 3 

 - dzień dobry. poproszę żywca. - a dowodzik jest ? - wodę, debilu.

Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem . 

 Może i trudno ze mną żyć, ale w sumie zastrzelić też szkoda:D

 - Gdzie jesteś?
- Na placu zabaw.
- Co Ty robisz na placu zabaw o drugiej w nocy?!
- Bawię się życiem, mamo! 

 Moje serce bije tylko dla Ciebie, ogarniasz ?

 Czasem warto sięgnąć dna. Wtedy będzie tylko lepiej . 

Z całego serca starała się o Nim nie mysleć. Robiła wszystko, co pomogłoby zapomnieć i już myślała, że jej się udało, że odniosła sukces, lecz wszystko znów wróciło rozrywając jej i tak zranione serce na miliony kawałeczków

 Moje marzenie? Mieć Cię na co dzień, dla siebie. Móc Cię przytulać, kiedy tylko będę miała ochotę. Nie musieć czekać. Nie musieć tęsknić.

1 komentarz: