Powered By Blogger

poniedziałek, 19 marca 2012

nie wszystko złoto co się świeci . ;D

– Wierzy pani w cuda?
– Tak, ale nie dzisiaj. 

 Bo marzenia się nie spełniają, sny zawsze kończą, WSPOMNIENIA WRACAJĄ , kawa uzależnia, papierosy zabijają, czekolada tuczy, a naiwność bierze górę nad podświadomością.

 Jeśli coś w życiu może trwać na zawsze to chciałabym żeby to była nasza miłość.

 Chodź pomieszamy sobie w życiu. A im powiemy, że to miłość. 

ŁZA -  1 % wody , 99 % uczuć . ♥ 


Jebane wspomnienia, zawsze wracają w nieodpowiednim momencie. 

 dziś widzisz skutki, ale nie do końca kojarzysz przyczyny. 

 Wdech, wydech. Wdech, wydech. Ok, już Cię minęłam

Kochała go i nigdy już nie pokocha nikogo z równą mocą.On zaś nie kochał jej dostatecznie mocno,by podjąć o nią walkę. 

Być spadającą gwiazdą w czyichś marzeniach i spełniać każde życzenie.

Tak, jestem kobietą... Popycham drzwi, chociaż jest wyraźnie napisane ciągnąć. Śmieję się jeszcze bardziej, kiedy próbuję wytłumaczyć dlaczego się śmieję. Wchodzę do pokoju po to, by zapomnieć co miałam tam zrobić. Ukrywam swój ból przed tymi, których kocham. Mówię "to długa historia" gdy nie chcę wyjaśniać tego, czego nie chcę. Płaczę częściej niż myślisz. Dbam o ludzi, którym na mnie nie zależy. Udaję silną, dlatego że muszę, a nie chcę. Słucham Cię, nawet jeśli Ty nie słuchasz mnie. Zawsze pomaga, gdy mnie przytulasz. ;d 

 Może nadszedł ten moment, aby usiąść na przeciwko siebie i przeprosić za wszystko? 

  rodzisz się oryginalny, więc nie umieraj jako czyjaś kopia 

- omg . łeb mi napierdziela . wysiadam . XD
- weź aspirynę , popij wódką , zajaraj zielska . uwierz , przejdzie ci .
- człoowieku . Jestem jeszcze w szkole . skąd ja i aspirynę wezmę .

usłyszałam Twoje imię. Przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam.

naćpałam się Twoimi perfumami . < 3


W życiu każdego z nas jest przynajmniej jedna niewypowiedziana tajemnica, niewybaczalny żal, nieosiągalne marzenie i niezapomniana miłość... 
 
 - dziś widziałam patrzył się na Twoją dupę .
- widocznie wie gdzie jego miejsce . ;D
 
Brak perspektyw na dziś, na jutro, na życie.
 
  Siedziała i czekała..pięknie pomalowana i wystrojona na tego co już nigdy jej nie odwiedzi i nie spojrzy głęboko w oczy jak za pierwszym razem... 
 
 
 Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni że spotykasz ich na każdym kroku..
 
kiedy ubierałam szeroki dres nazywali mnie dresiarą , kiedy chodziłam na czarno mówili na mnie metalowiec , kiedy miałam koszulkę z maryśką stwierdzili że jestem rasta i ćpam , założyłam różową bluzkę i rurki byłam plastikiem , kiedy byłam przy twoim boku mówili na mnie 'szczęściara' . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz