Powered By Blogger

wtorek, 13 marca 2012

r e g g a e . = ONE LOVE . < 3

nikt nie zmuszał mnie do kochania. sama wpadłam na taki głupi pomysł. 

 Są tacy ludzie, takie chwile o których nigdy nie zapomnisz....

Już nie dam więcej sobą manipulować !!!
Od dziś jestem silniejsza ...

 normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego;*


Trzymaj dzieciak jak ja z tymi, którzy cię wesprą. Nie z tymi co śmieją się, jak ocierasz się o piekło. 

los czasami traktuje mnie w taki sposób jakbym co najmniej wykonała na nim brutalny gwałt w afekcie za przeszłość


a kiedy szara planeta chwyci cię w swoje szpony, pozdrów nicość 


słyszysz szept bezbarwnej codzienności? woła cię 

Nigdy nie będziesz wystarczająco dobra , wystarczająco piękna , wystarczająco kochana , wystarczająco wystarczająca , zawsze znajdzie się jakaś suka , która jest lepsza od Ciebie ..

 To nasze życie, które sami układamy. To te momenty, przeplatane marzeniami.

-czy byłaś grzeczna w kościele? -och, tak mamo. nawet jak jakiś dziadek mi zaoferował koszyk z pieniędzmi, odpowiedziałam - nie dziękuje, proszę pana. 

 Czasami warto pobujać w obłokach, aby zrozumieć, że najlepiej jest żyć chwilą i szaleć na całego dopóki możesz.

 fałszywa chwila z prawdziwym uśmiechem . 

Kochać łatwo powiedzieć , ale trudniej dotrzymać słowa . 


A widzisz, sztuczny uśmiech i w ogóle cały ten teatr, wychodzi mi wyśmienicie.


a jedyne co mi pozostało,
to przytulić się do Ciebie.. wzrokiem. 

Przyjaciele dają niewiarygodną siłę, która robi w naszym życiu bardzo dużo.

 bez Ciebie umiera cząstka Mnie... <3


Dobraaa a teraz kilka słów od " daajmisieebie " : 
Przepraszam że ostatnio zaniedbałam bloga .
Hy , nie wiedzieć dlaczego , ale niestety tak się stało ... 
Obiecuję się poprawić . c : 
Bajjj . ! < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz