Powered By Blogger

niedziela, 25 marca 2012

takie taam . o____o

w takich chwilach uświadamiam sobie jak mało ludzi mnie naprawdę zna i wie co czuje . 

 - Płaczesz ? - Nie , tusz do rzęs sobie zmywam ! 

  Opcja ,, zapomnienie '' oficjalnie włączona . 

  Ty wypełniasz moje sny Zapominam co to łzy W twych ramionach się skryć I na zawsze z Tobą być. Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej Zostań, proszę twoje miejsce moim sercem zostań, proszę ze mną ♥

bo człowiek tak naprawdę nie ma serca wypełnionego uczuciami, to tylko głupi kawał mięsa.

zamknij oczy i pomyśl że jesteśmy sami tu nic nie liczy się 



kobiety są piękne i wkurwiające, ja nie jestem piękna, więc wkurwiam podwójnie 

 trampki zamieniłam na szpilki. kubek z serduszkami na kieliszek. gumę do żucia na papierosy. Ciebie na bezsenne noce.


Czasem nie chodzi o to,by zrozumieć,czasem trzeba to po prostu zaakceptować,bez zbędnych pytań,bez jakichkolwiek emocji. 

 Stałeś się codziennością, zupełnie nie wiem jak.  < 3

 nienawidzę nie rozmawiać z Tobą . wtedy moje ciało popada w hibernację , a dusza w otchłań smutku samotności .

Wszystko Się W Życiu Zmienia, Jedyne Co Pozostaje Bez Zmian To Wspomnienia;(

''Widzisz dziewczynkę w różowej sukience z prawej strony? Tak, tę blondynkę. Spędziła długie dnie i noce, czekając na wyniki badań. Dostrzegłeś wzrok tamtej kobiety przy stoliku? Tak, w tej szmaragdowej tunice. Modliła się do Boga, by jej mąż przeżył ciężką operację. Popatrz na tego mężczyznę przy oknie. Przez niekończące się 13 minut, trzymał za rękę swoją żonę, której przedwcześnie odeszły wody. Spostrzegłeś trójkę rodzeństwa, którzy pusto wpatrują się w drzwi? Oni ze strachem oczekiwali na telefon, który powiedziałby im, że ich rodzice zginęli w wypadku autokarowym.
Wiesz co ich wszystkich łączy? Niepewność, która wraz z krwiobiegiem ogarnia całe ciało człowieka. Ten brak wiedzy, brak pewności, że wszystko będzie dobrze...''

przypomniała jej sie zima , gdy było -25 . właśnie teraz jej serce nabrało tego samego chłodu , chociaż za oknem świeci słońce .

Miała przez Niego płakać, ale pomyślała, że tusz i cienie z AVON drogo kosztują.

  - dziś dzień deski . - złóż ode mnie życzenia swojej dziewczynie . ;pp 


KOLEGA - jak to słowo dziwnie brzmi w moich ustach, kiedy mówię o Tobie, przecież dla mnie zawsze będziesz kimś więcej, pierwszą miłością.


 idąc samotnie, poprzez dalekie drogi , mając postawiony cel *znaleźć szczęście* uświadomiła sobie ,że to nie realnee ! ♥ . 

  - Nadal jesteś smutna, prawda?
- Nie tylko zmęczona...
- Czym?
- Walką o coś pięknego,
- Nie zdobyłaś tego?
- Nie, kiedy już wyciągam rękę to się oddala, unosi wysoko, wysoko i pęka... jak bańka mydlana, dotkniesz jej i pufff znika. 

 Zaopiekuj się moim sercem. Zostawiłam je przy Tobie. ; ( 

- wszystko dobrze ?- bez Ciebie nie.  

Jebnij Smajla i żyj dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz