Powered By Blogger

sobota, 17 marca 2012

słoneczko . < 3

Mam taki burdel w pokoju że nie wiem czy nie zatrudnić alfonsa ; D


Od tamtego czasu minęliśmy się już kilka razy na ulicy. Wymieniliśmy parę głębszych spojrzeń i zero szczerych uśmiechów. Żadne z nas nie powiedziało tego krótkiego, ale jakże ciężkiego ' cześć '. Nikt nie zatrzymał się na chwilę, by uścisnąć sobie dłoń. Byliśmy dla siebie obcy, a zarazem czuć od nas było miłość. Przerwane, pogniecione, oplute i cholernie bolesne ukłucie w sercu, które krzyczało ' zależy mi '... 

  Kocham go za całokształt, nie za to, czy tamto ♥ 

 Możesz mówić, że go nie ma, ale w Twoich smutnych oczach zawsze będzie.


Kiedyś mogłam pójść z Tobą na dno. Dziś Na Tym Dnie Zostałam,a Ty Wybiłeś Się 

- mówię ci stary , jechałem na słoniu , za mną dwa tygrysy ... - i co zrobiłeś ?! - nic , karuzela się zatrzymała

Nie musisz wiedzieć 'jak' i 'gdzie', zanim jednak cokolwiek zrobisz, powinieneś zadać sobie pytanie: Po co to robię?

byłam zwykłą nastolatką, a zarazem niezwykłą. uwielbiam długie spacery bardzo daleko, pijąc arbuzowego tymbarka. kochałam godzinami opowiad- ρσzиαłαм кσgσś. ѕкяєśℓιłαм ρσ ∂яυgιм ѕρσткαиιυ. иιє, иιє ∂ℓαтєgσ, żє вуłσ z иιм ¢σś иιє тαк. ρσ ρяσѕтυ иιє вуł тσвą. ♥ać o swoich uczuciach i wygłaszać swoje poglądy o życiu. często upadałam... ale robiłam wszystko by wstać, przez co byłam silniejsza. kochałam żyć chwilą. płakałam... często płakałam gdy przestawała wierzyć w cokolwiek, ale szybko ocierałam łzy i wszystko naprawiałam.\

- ρσzиαłαм кσgσś. ѕкяєśℓιłαм ρσ ∂яυgιм ѕρσткαиιυ. иιє, иιє ∂ℓαтєgσ, żє вуłσ z иιм ¢σś иιє тαк. ρσ ρяσѕтυ иιє вуł тσвą. ♥

TO UCZUCIE KIEDY BUDZISZ SIĘ RANO, A TU SŁOŃCE . < 3 . !

Jedno spojrzenie wystarcza, by wiedzieć, w czyje oczy pragnie się spoglądać przez resztę życia.


  Inni kochają nas za coś, czego sami nie widzimy. 

נєѕтєś αя¢нιтєктєм мσι¢н ѕиóω, ρяσנєктαитєм υśмιє¢нυ, ωуиαℓαz¢ą ѕz¢zęś¢ια ♥

Nieważne jak długo starałaś się być grzeczna, nie uciszysz w sobie niegrzecznej dziewczynki.

 -zapewnij mnie że nigdy nie pokochasz innej .
-nie mogę.
-dlaczego ?
-bo pojawi się inna . i będzie wołać do ciebie 'mamo' .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz