Powered By Blogger

sobota, 3 marca 2012

idealnie . < 3

-Waćpanie, udamy się na szlugensa?
-Wyborny pomysł milordzie.

 Ten dziwny moment, kiedy wracasz ze szkoły, spoglądasz w lustro i myślisz: "czy ja tak wyglądałam cały dzień ? "


Rysiek dołączył do Hanki , chyba zbierają ekipe do nowego serialu " Po drugiej stronie " .


Nagle powiedział , że to koniec. puścił jej rękę , dał ostatni raz buzi w policzek - mokry już od jej łez. zostawił ją i odszedł. a ona usiadła na krawężniku i wybuchła histerycznym płaczem. kiedy był już na końcu ulicy , odwrócił się. wrócił do niej biegiem , złapał jej twarz w dłonie i powiedział  : '' chciałem zobaczyć czy potrafię cię zostawić , nie nie potrafię , jesteś tą jedyną.'' 

raz w życiu kochasz tak , że ktoś zostaje w sercu na całe życie , choć to nie znaczy , że z Tobą. 

  założyć różową sukienkę , zrobić twa warkoczyki , wziąć misia do ręki i poczuć jak to jest być znów w przedszkolu . 


Czekoladowe oczka i łobuzerski uśmiech . ♥ 

Pisząc codziennie daty na marginesie zastanawiam się , czy którakolwiek może wiele znaczyć dla mnie w życiu. 

 Możesz spać z moim wrogiem, spuszczaj wzrok, gdy mnie mijasz. Baw się dobrze dziewczyno, aż ci spłynie makijaż 

Byłeś idealnym fragmentem w moim życiu, dobrze, że nie ostatnim. 

- co o nim myślisz ? - szału nie ma, staniki nie latają. 

i znów zadajesz sobie pytanie czy wartooo.?!

utopić smutki w alkoholu.

 I codziennie zasypiam z nadzieją, że po przebudzeniu otrzymam wiadomość od niego.

Tak mi przykro, że aż wcale. 

-masz jakieś zwierzę? -noo, siostrę. 

tak często się kłócimy. tak często się do siebie nie odzywamy. tak często najchętniej byśmy się pozabijały. tak często wiem , że jeśli chodzi o lojalność - jedna poszłaby za drugą mimo wszystko. 

  po co ćpać skoro można się całować ? ^ ^

Eliminować własne wady i pielęgnować zalety tak, by w lustrzanym odbiciu nadal widzieć siebie, a nie pajaca zadowalającego innych. 


Właśnie w tym czasie, we właściwym miejscu, niespodziewanie zagram moim asem. 

 Czy ja mam na czole napisane: "jestem nie do wzięcia"? 

-lubisz teletubisie ?
- nooo
- widać. Bo jesteś spedalony jak ten fioletowy. 

 Ja siedzę i płaczę, a on, gdzieś tam daleko, myśli że jestem wesoła 

- KC !
- Kopnąć Cię ? 

 Chcę podzielić się z tobą własną codziennością..

1 komentarz: