Powered By Blogger

poniedziałek, 5 marca 2012

wiosna idziee . ♥♥

dla mnie największymi hardcorami na świecie są ludzie, którzy po rozstaniu i słowach " zostańmy przyjaciółmi " naprawdę nimi są . 

- Dlaczego do niego nie zadzwonisz?
- nie wiem co miałabym powiedzieć.
- może 'cześć'?
- ale wyszłoby 'cześć, chcę cię mieć wyłącznie dla siebie' 


 a siema, siema oczarowały mnie Twego ciała wdzięki.. - a nara, nara ja też znam tekst tej piosenki. 

 Ona byłą jedną z wielu, on najważniejszym ze wszystkich.


wkurzają mnie podpisy pod zdjęciami na nk albo na fejsie typu : 'ta jakość.' żadna kurwa jakość, jak masz taki ryj to jakość nic tu nie pomoże. . ; ]] 

Jutro.? A jutro wstanę z uśmiechem na twarzy...
i postanowię sobie być cholernie szczęśliwa... 

 - mamo! rozlał mi się sok, czym mam to zetrzeć? - szmatą. - ale mojej koleżanki tu nie ma! xD

Mocno z całym sił ściskał moje serce utrzymując mnie przy życiu. Był, trwał, oddychał - dla mnie. Każde jego drgnienie, każde słowo sprawiało, że moje serce biło mocniej z sekundy na sekundę wywołując szczery uśmiech na jego rozbitej twarzy. 

Niektórzy ludzie mogliby się zabić skacząc z poziomu swojego EGO na poziom swojego IQ. 

Noc, to taka dobra przyjaciółka, której możesz zwierzyć się ze wszystkiego, a dzień, to zwykły znajomy z którym często zmagasz się uważając, by nie powiedzieć za dużo.

 A dnem jest stan, który nazywamy miłością bez wzajemności

 nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami które tracisz, jeśli nie próbujesz.


"15:15 ; 16:16 ; 17:17. nie wyobrażaj sobie za wiele. to nie on myśli o Tobie. to ty właśnie pomyślałaś o nim."

I znów zmierzch....kolejny dzień dobiega końca...choćby nie wiem jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc... 

 bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko. bywają takie rozmowy, które są wstanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat. nie możemy ich przewidzieć. nie możemy się na nie przygotować. czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności.

`Kiedy się uśmiechasz, rób to tylko dla mnie.'

  - Skąd masz mój numer? - Z Wikipedii. Wystarczy wpisać: najwspanialsza kobieta na świecie ♥


I wtedy rozum nakrzyczał na serce, że sobie nie da rady, że ta zabawa nie jest dla niego odpowiednia. 
 
 Przemilczenie nie jest kłamstwem, tylko niewypowiedzianą prawdą. 
 
pozwoliła mu odejść.tak jak chciał. to właśnie nazywa się miłość.szczęście drugiego człowieka staje się ważniejsze od swojego. 

powiedz, co masz z życia? ja mam parę ran nie do zszycia

-Kocham Cię. -powiedział cicho patrząc dziewczynie w oczy.
-Kłamiesz.- Powiedziała zimno śmiejąc się. 
 
 Potrzebuję Ciebie, a nie wspomnień po Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz