Powered By Blogger

wtorek, 28 lutego 2012

nadzieja . ! xd

i nagroda dla najlepszego kłamcy idzie do ciebie za to , że sprawiłeś , że wierzyłam , że mógłbyś być mi wierny . ' 

 Wystarczy, że na mnie patrzysz, to już doprowadza mnie do takiego stanu, że cały świat poza Tobą nie istnieje. 

 ''Olej pozory, spójrz mi w oczy, zeskanuj dusze. Otrzyj łzy, złap za rękę, pomóż uciec!''


Uśmiecham się dla Ciebie , przez Ciebie , i dzięki Tobie.

Można mówić, że ma się to gdzieś. Można twierdzić, że już dawno przestało zależeć. Można kłamać. Ale można też, wbrew wszystkim i wszystkiemu, zawalczyć. Zawalczyć o to, co się kocha, co jest najważniejsze. Można nie kłamać. 

 Kochając jednocześnie dwie osoby wybierz tę drugą, bo jeśli naprawdę kochałbyś pierwsza, nie zakochałbyś się w drugiej.


już wiem wszystko, za dużo sobie myślałam. jak zwykle..

Dziękuję Bogu za to, że mam takie wariatki jak wy. Tylko z wami mogę godzinami spędzić czas siedząc na klatce i wspominać wszystkie chwile, które spędziłam tylko z nim . Mogę wspominać jego nonszalancki uśmiech, przy którym od razu czułam się kochana. Tylko wam mogę wypłakać się na ramieniu, a wy jak głupie płakałyście ze mną. Za to wam dziękuję z całego mojego serca ♥

 Każde słowo w języku niemieckim brzmi jak zbrodnia . 
  I nieraz, gdy cisza aż krzyczy, trzeba ją zagłuszyć czymś jeszcze głośniejszym. 

czasami tak się tęskni, że łzy same lecą. nie powstrzymasz ich. potem chodzisz z opuchniętą twarzą i rozmazanym makijażem. nie lubię tęsknić. nie lubię łez. 

Nie jedziesz – wypij!

On kochał piwo, ona raczej wódkę. Przejmował się chwilą, ona raczej jutrem.


Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić. ♥

Masz mój wzrok na sobie. Musisz przyznać że idealnie leży...<3


Ciekawe jaką byłabym osobom gdybym nie poznała moich przyjaciół. ?  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz