Powered By Blogger

sobota, 11 lutego 2012

dzięki Tobie się uśmiecham ;*

czarująco, fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie, doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie. - serio ? - nie. 

 `Czasem wystarczy tylko się odważyć, żeby przeżyć coś wspaniałego..` 

- Ty słyszałeś ? Kevin sam w domu !
- Sam w domu ? O to melanż będzie . 


Wiesz.? Powiedzieli mi, że wyglądamy razem tak jakbyśmy z każdą sekundą kochali się jeszcze bardziej. ;**


 śpię z telefonem kolo boku , bo jesteś na tapecie .



Tak jestem dziecinna , ale wiesz co ? Ja przynajmniej zdążę się nabawić moją młodością zamiast udawać wielką dorosłą i później żałować ,że tak szybko chciałam dorosnąć . 

 Pomimo cierpień i trosk tylu, życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto . ♥


i była by w stanie zabić wszystkie dziewczyny na świecie . tylko po to, by on już nigdy nie zakochał się w innej . ♥

Padał deszcz, trampki tonęły w kałużach, a włosy kręciły się na wszystkie możliwe strony 


Po przeczytaniu na jej twarzy automatycznie pojawiły się pojedyncze, słone krople. Łzy szczęścia. Nie potrafiła uwierzyć, że może kochać kogoś tak fantastycznego. Poczuła, że mogą wszystko. Uwierzyła w miłość.


' .. I móc wziąć Cię za rękę , a potem iść z Tobą na drugi koniec tęczy...'

 uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo.
wracać do wspomnień i śmiać się z niczego." <3 


` jak to dobrze mieć kogoś, kto zamiast mówić 'będzie dobrze' mówi 'nie będzie dobrze, ale jesteś na tyle silna, że sobie z tym poradzisz' 


czasem chciałabym żeby przeszłość zamieniła się w teraźniejszość.

Kiedyś byliśmy najlepszymi przyjaciółmi a teraz nawet cześć nie umiesz powiedzieć


Jedną z najważniejszych radości, jaką daje zakochanie się ze wzajemnością, jest poczucie, że zostało się wybranym przez najbardziej niezwykłą osobę na świecie.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne teksty. Masz boski avatar :)
    Prowadzisz świetnego bloga, wydajesz mi się być ciekawą osobą, bloga oczywiście obserwuję, jak chcesz, możesz też zaobserwować mojego. ;)
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń