Powered By Blogger

poniedziałek, 27 lutego 2012

uśmiechem do mnie mów .

Bo wszystko przypomina mi Ciebie.

Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto 

dlaczego pozwoliłeś , żebym się w tobie zakochała , skoro wiedziałeś , że nie chcesz ze mną być . ? -,-

 

I wmawia sobie, że go nie kocha, że nie chce go znać i że dobrze jej bez niego. Ale oczy mówią zupełnie co innego. 


Słucham  twojej ulubionej piosenki i wspominam chwilę spędzone z tobą…Bo tylko to mi pozostało  


 I w końcu to całe 'szczęście ' zaczęło wylewać mi się oczami

 

 - Która godzina?
- Szczęśliwi czasu nie liczą.
- A jesteś szczęśliwa?
- Jest osiem po jedenastej 

 

 Nieważne jak długo starałaś się być grzeczna, nie uciszysz w sobie niegrzecznej dziewczynki. 

 



Może i faceci są dziwni, ale nikt nie przytula tak, jak oni. 

 

skoro 'wszyscy faceci są tacy sami' więc dlaczego kochasz tego jednego, a nie tysiąca innych?

 

W zasadzie były trzy rzeczy, które mogły wywołać uśmiech na jej twarzy: jego głos, jego oczy i jego uśmiech.

 

 Marzę, by móc cofnąć czas... Nie po to, by naprawiać błędy, ale po to, by niektóre chwile przeżyć jeszcze raz

 

Mów do mnie szyfrem. Patrz prosto w oczy. Mam klucz do rozkoszy.  

 

Zaczęłam się uśmiechać, ale jakoś bez przekonania. 

 

Jedni mówią:"Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki." Inni,że: "Stara miłość nie rdzewieję." A Ja mówię po prostu: "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." 

 

  reprezentujesz mój świat, nie spieprz tego.

 

 Boję się, że jakaś inna może zobaczyć w nim to samo co ja. 

 

 Każda matka mówi, że jej dziecko jest piękne.BITCH PLEASE tylko moja ma racje 

 

 Wystarczyło, że napisałeś mi zwykłego smsa, który nie zajął ci więcej niż 5 sekund, a ja od razu czułam się największą szczęściara na świecie, wiesz? 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz